به بن بست رسیدیم؟ / جلسه مهم امروز درباره چه بود؟

اقتصاد 100- از جلسات مهم امروز باشگاه استقلال حضور مدیران میانی این مجموعه در محل این ساختمان بود. طبق اعلام قبلی باشگاه استقلال مدیران میانی این مجموعه به اتفاق برخی از اعضای کادر فنی استقلال در محل این باشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مسائل مختلف مالی به ویژه مرتبط با بحث عیدی و پاداش بازیکنان تیم استقلال به گفتگو پرداختند.

به بن بست رسیدیم؟ / جلسه مهم امروز درباره چه بود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در این جلسه شرایط فعلی مالی باشگاه و اوضاع بد اقتصادی این مجموعه به شکل شفاف با نمایندگان تیم درمیان گذاشته شد. همچنین عدم تامین بودجه کافی برای پرداخت بدهی به آندره‌آ استراماچونی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مدیران میانی باشگاه استقلال در این باره به دنبال راهی برای حفظ آرامش تیم استقلال تا روزهای آینده بودند که از طریق منابع مالی شان مقادیری پول به باشگاه تزریق شده و به حساب بازیکنان واریز شود.

پیرو دلخوری‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد و اینکه گفته بازیکنانش به خاطر مشکلات مالی اتومبیل هایشان را فروخته اند و خودش هم ۱۲ هفته است که پاداش نگرفته کادر مدیریتی باشگاه استقلال نسبت به شرایط این تیم حساس‌تر شده است.

گفته می شود در جلسه امروز هیچ یک از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال حضور نداشتند و تنها مدیران میانی باشگاه استقلال با برخی از اعضای کادر فنی این تیم به گفتگو مشغول شدند تا بهترین راه برای دستیابی به حل مشکلات پیش رو را بررسی کنند.

یکی از مباحث مطرح شده در این نشست، دلهره بزرگ کادر فنی تیم استقلال نسبت به کسر احتمالی امتیاز از این تیم در صورت عدم پرداخت بدهی به استراماچونی بود. این موضوع به اطلاع مدیران میانی باشگاه استقلال رسید که در صورت بروز چنین اتفاقی شرایط خیلی سختی برای استقلال ایجاد می شود و با کسر ۶ امتیاز، تیم استقلال عملاً امیدش برای کسب قهرمانی و حتی نایب قهرمانی را از دست می‌دهد.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال به مدیران رده بالای باشگاه استقلال اعلام کرده ساپینتو به شدت به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است و اصلاً انتظار ندارد خطری از بابت کسر امتیاز تیمش را تهدید کند.

ناگفته نماند؛ اوضاع تیم باشگاه استقلال که به دلیل عدم پرداخت به موقع پول قرارداد استراماچونی اصلا روبه راه نیست این روزها به دغدغه اصلی مسئولان باشگاه، اعضای کادر فنی و از همه مهم تر هواداران این تیم تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما