پای نهادهای امنیتی باز شد / جریان ۶۳ میلیارد هدیه به مسئولان عالی رتبه چیست؟

اقتصاد 100- در پرسشنامه چند صفحه ای سازمان بازرسی کل کشور برای مدیران باشگاه استقلال، موضوع هدیه هنگفتی هم مطرح شده است.

پای نهادهای امنیتی باز شد / جریان ۶۳ میلیارد هدیه به مسئولان عالی رتبه چیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، روز گذشته نامه ای چند صفحه ای برای تعدادی از مدیران باشگاه استقلال ارسال شد که در آن در ارتباط با برخی ابهامات مربوط به دوران مدیرعاملی قبلی باشگاه استقلال سوالاتی مطرح شده بود.

یکی از موضوعات این پرسشنامه بحث دریافت هدیه ۶۳ میلیارد ریالی توسط دو تن از مسئولان باشگاه استقلال بود که از دریافت کنندگان آن سئوال شد دلیل دریافت این مبلغ چه بوده و چرا در صورت های مالی باشگاه اشاره ای به آن نشده است!

ظاهراً این مبلغ سنگین بین دو تن از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال تقسیم شده بوده که سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با دلیل دریافت و چرایی این موضوع پاسخ شفافی را از مسئوولان وقت خواسته است.

گفته می‌شود این موضوع مربوط به همان مسائلی است که گفته می‌شود رییس سازمان خصوصی سازی (قربان زاده) در ارتباط با اتفاقات مربوط به دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو مطرح کرده و حالا باشگاه استقلال را در آستانه مواجهه با معضل پرداخت بدهی استراماچونی با مشکلات تازه‌تری نیز مواجه کرده‌ است.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما