پاداش ۳ میلیون دلاری در راه است

اقتصاد 100- وضعیت پرداختی به اعضای خارجی تیم هم چندان مطلوب نیست. تقریبا سه ماه است که بازیکنان و مربیان خارجی پولی بابت قراردادهایشان دریافت نکرده اند و آخرین پرداختی به آنها هم با کمک قرضی بوده که باشگاه از یک شخص گرفته است. همچنین باشگاه به پریرا مهاجم برزیلی تازه واردش هم هنوز پولی نداده است.

پاداش ۳ میلیون دلاری در راه است

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ظاهرا این طور که گفته می‌شود ۱۴ اسفند قرار است چک ۲۵ میلیارد تومانی ایرانسل اسپانسر این باشگاه پاس شود و چشم امید باشگاه شاید به این چک باشد اما مسئله اینجاست که این پول آیا همه مشکلات تیم را حل می‌کند؟

به تازگی هم باشگاه پرسپولیس با شرکت‌های آب معدنی، بیمه و عطر قراردادهای تجاری بسته است و باید دید آورده این قراردادها برای این باشگاه چیست چون سابقه چنین قراردادهایی با سرخپوشان چندان خوشایند  نبوده. در سال‌های اخیر مدیران گذشته کل فضای مجازی پرسپولیس را در اختیار چنین اسپانسرها و شرکت‌هایی قرارداده بودند اما برخلاف انتظار آورده مالی چندانی که نداشتند هیچ بلکه این برند باشگاه بود که در خدمت شرکت‌ها قرار گرفت و جاده سود بردن یک طرفه بود.

عدم پرداخت بخشی از آپشن قراردادهای فصل گذشته و همچنین پرداختی ۴۴ درصدی از قراردادهای امسال باعث شده تا صدای بازیکنان در خفا در بیاید. در واقع شرایط حساس پرسپولیس در جدول باعث شده تا بازیکنان نخواهند به طور علنی صحبت کنند.

گفته می‌شود رقم پاداش آسیایی پرسپولیس ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بوده که ۳۰۰ هزار دلار آن برای پرداخت جرائم و ... هزینه شده و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه ایرانی واریز خواهد شد.

هر چند با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان بعید است این مبلغ به این زودی به دست باشگاه پرسپولیس برسد اما ظاهرا رضا درویش و دوستان روی آن حساب ویژه ای باز کرده اند.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما