پاریسی‌ها مسی را بیرون کردند !

اقتصاد 100- پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات تمدید قرارداد لیونل مسی و سرخیو راموس را به تعویق انداخته زیرا به دنبال کاهش هزینه‌ها است، و این دو بازیکن ممکن است تابستان امسال از باشگاه خارج شوند.

پاریسی‌ها مسی را بیرون کردند !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، باشگاه فرانسوی پس از جریمه ۱۰ میلیون یورویی برای حساب‌های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ خود و جریمه تعلیقی ۴۵ میلیون یورویی برای نقض‌های بعدی، نگران است که به دلیل نقض بیشتر بازی جوانمردانه مالی (FFP) با تحریم‌های جدیدی در لیگ قهرمانان روبه‌رو شود.

صدرنشین لیگ فرانسه با باخت هفته گذشته مقابل بایرن مونیخ از رقابت‌ها کنار گذاشته شدند. در حال حاضر، آنها قصد دارند تیم خود را بازسازی کنند تا خروجی‌ها را به شدت کاهش دهند و با مقررات مالی مطابقت داشته باشند. آنها در موقعیتی نامطمئن قرار دارند و تیمشان کم‌تعداد است و در این فصل به دلیل مصدومیت‌ها دچار مشکلات زیادی شدند. آنها بازی را در مونیخ در حالی به پایان رساندند که ال‌چادایله بیتشیابوی مدافع ۱۷ ساله و وارن زئیر امری هافبک ۱۶ ساله در انتهای بازی وارد زمین شدند.

با این حال گزارشی از نشریه اکیپ نشان می‌دهد که تعدادی از بازیکنان ممکن است در تابستان امسال باشگاه را ترک کنند. گفته می‌شود که هافبک‌ها کارلوس سولر، رناتو سانچس و فابین روئیس آینده نامشخصی دارند در حالی که خوان برنات، مدافع چپ نیز احتمالا از این تیم خواهد رفت.

در همین حال، مذاکرات بر سر قرارداد با مسی و راموس متوقف شده و هنوز هیچ تصمیم رسمی در مورد آینده آنها گرفته نشده است. قرارداد هر دو ستاره تابستان امسال تمام می‌شود، در حالی که قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه نیز به پایان می‌رسد و او می‌تواند به باشگاهش ریمز بازگردد. همچنین تعداد زیادی از ستاره‌های سابق تیم اصلی با قراردادهای قرضی از باشگاه رفته‌اند. این هشت بازیکن همگی می‌توانند توسط باشگاه به فروش دائم برسند، اگرچه ترتیب دادن خروج دائمی با توجه به بسته‌های دستمزدی آنها ممکن است دشوار باشد.

در میان آنها، کیلور ناواس، دروازه‌بان ناتینگام فارست، مدافعان کالین داگبا (استراسبورگ)، عبدو دیالو (آر بی لایپزیش) و لایوین کورزاوا (فولام)، به همراه یولیان دراکسلر (بنفیکا)، لئاندرو پاردس (یوونتوس)، جورجینیو واینالدوم (رم) و مائورو ایکاردی (گالاتاسرای) حضور دارند.

این باشگاه قصد دارد تیم خود را برای ایجاد مسیری بزرگتر از رده‌های جوانان تا تیم بزرگسالان توسعه دهد، در حالی که این انگیزه با شکست‌های آنها افزایش یافته است. این سناریو باعث شده که آنها مجبور به توقف مذاکره بر سر برخی از قراردادها شوند و همچنین از پیشنهاداتی برای بازیکنان حاشیه تیم اصلی استقبال کنند.

انتهای پیام/

منبع : Mirror

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما