بهترین بازیکن آسیا / مهدی طارمی محبوب خبرنگار سرشناس آمریکایی !

اقتصاد 100- مهدی طارمی که در سومین فصل حضورش در پورتو همچنان به درخشش خود در این تیم ادامه می‌دهد، تاکنون در این فصل در ۳۸ بازی از رقابت‌های مختلف برای پورتو به میدان رفته و آمار ۲۲ گل‌ زده و ۱۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. همین عملکرد خوب سبب شده خبرنگار سرشناس آمریکایی مهاجم تیم ملی ایران را بهترین فوتبالیست حال حاضر آسیا بداند.

بهترین بازیکن آسیا / مهدی طارمی محبوب خبرنگار سرشناس آمریکایی !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، زچ لووی خبرنگار آمریکایی که با رسانه‌های مختلفی همچون شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورتس» و شبکه رادیویی «تاک اسپورت» انگلیس همکاری دارد، نوشت: «مهدی طارمی در سال ۲۰۱۹، آسیا را برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش ترک کرد. از آن زمان او در هر فصل در فوتبال پرتغال بیش از ۲۱ گل به ثمر رسانده است. ۲۱ گل در فصل ۲۰-۲۰۱۹، ۲۳ گل در فصل ۲۱-۲۰۲۰، ۲۶ گل در فصل ۲۲-۲۰۲۱ و ۲۲ گل در فصل ۲۳-۲۰۲۲».

این خبرنگار آمریکایی در ادامه نوشت: «با توجه به فرم ناامید کننده هیونگ‌مین سون در این فصل، یک بحث جدی وجود دارد که مهدی طارمی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال آسیا است، هر چند بسیاری از بازیکنان دیگر همانند کائوری میتوما، کیم‌مین جائه، دایچی کامادا و ... هستند که می‌شود در این زمینه در موردشان بحث کرد».

انتهای پیام/
منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز