مسی ناز می‌کند، عربستان حریص‌تر می‌شود !

اقتصاد 100- باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال جذب لیونل مسی است، اگرچه ادعا می‎‌شود که این ستاره در صورت انجام این انتقال به میزان قابل توجهی کمتر از کریستیانو رونالدو درآمد خواهد داشت.

مسی ناز می‌کند، عربستان حریص‌تر می‌شود !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، رونالدو در اواسط فصل پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر پیوست. گزارش شده است که ملی‌پوش پرتغالی سالانه ۱۷۳ میلیون پوند در این کشور حاشیه خلیج فارس درآمد دارد و در تیم جدید خود تا به الان یک مرتبه هت‌تریک و یک مرتبه پوکر کرده است.

مسی در سال ۲۰۲۱ از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد. پاریسی‌ها مشتاق تمدید قرارداد او هستند اما مسی با پیشنهاداتی از سوی ایالات متحده و آرژانتین روبه‌رو شد ولی پیشنهاد تیم عربی الاتحاد سودآورتر است. الاتحاد آماده است تا به مسی قراردادی دو ساله به ارزش ۷۸ میلیون پوند در سال پیشنهاد دهد. مدعیان عنوان قهرمانی تحت مربیگری نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق تاتنهام و ولوز، پس از ۱۸ بازی دو امتیاز با النصر رونالدو فاصله دارند.

الاتحاد هشت بار قهرمان لیگ برتر عربستان شده است و آخرین قهرمانی آنها به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد، زمانی که هموطن لیونل مسی و سرمربی سابق پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی آنها بود. ترکیب فعلی آنها شامل دو بازیکن با سابقه بازی در انگلیس و تعدادی  از ملی‌پوشان عربستان است. کاپیتان و مدافع میانی احمد حجازی چندین سال را در وست برومویچ آلبیون گذراند، در حالی که هلدر کاستا، که زیر نظر نونو در ولوز بازی می‌کرد، به صورت قرضی از لیدز آمده است.

انتهای پیام/

منبع : Mirror

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما