پای هیچ میلیون یورویی در میان نبود!

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر و بریز و بپاش‌های معمول عربستانی‌ها، شایعات گسترده‌ای از حضور احتمالی لیونل مسی در الهلال شکل گرفت که رفته‌ رفته رسانه‌های معتبر دنیا به آن دامن زدند و این احتمال را به یقین مبدل کردند.

پای هیچ میلیون یورویی در میان نبود!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در ابتدا نشریات عربستانی با انتشار «رقم‌ ۹۰۰ میلیون یورویی برای دو سال بازی مسی در الهلال» شایعه را آغاز کردند و در ادامه نیز شبکه معتبر آمریکایی با انتشار خبر «عدم تمایل مسی به تمدید قرارداد او با باشگاه پاریسی» به این جریان دروغین اعتبار داد.

حالا بعد از گذشت حدود ۳ هفته از این ماجرا خبرنگار معتبر و مشهور ایتالیایی اعلام کرده که تمامی اخبار مرتبط با پیوستن لیونل مسی به الهلال و عدم تمایلش به تمدید قرارداد با پاریس‌سن‌ژرمن دروغی بیش نیست.

فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات بازیکنان در صفحه شخصی اینستاگرامش عکس مسی را در کنار ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاریسی منتشر کرده است و نوشت: «لیونل مسی علی‌رغم خبرهای منتشر شده در هفته‌های قبل، هیچ پیشنهادی از الهلال دریافت نکرده؛ هیچ صحبت و بحثی هم در میان نبوده است. گام بعدی برای مسی، ملاقات با مدیران پاریس‌سن‌ژرمن جهت تمدید قرارداد است. مسی در پاریس می‌ماند.»

این خبر از سوی خبرنگار ایتالیایی نشان می‌دهد از ابتدا پای هیچ میلیون یورویی در میان نبوده که مسی بخواهد به خاطرش وسوسه شود.

هرچند اگر هم درمیان باشد، مسی عزم خود را برای ماندن در باشگاه پاریسی جزم کرده و هر جنبش و کوششی مصداق بارز آب در هاون کوبیدن است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما