وزارت ورزش؛ عامل بدبختی باشگاه استقلال !

اقتصاد 100- بازیکن سابق استقلال گفت: به نظرم اگر بازیکنان استقلال یکی دو بازی لباس قرمز تن‌شان کنند و به میدان بروند دولت و وزارت ورزش فوراً کل بدهی استقلال را پرداخت می‌کنند. چون آنها کلاً قرمز دوست هستند و به رنگ آبی حساسیت دارند.

وزارت ورزش؛ عامل بدبختی باشگاه استقلال !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق استقلال  درباره بدهی هنگفت آبی‌پوشان به استراماچونی اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

به نظر شما استقلال می‌تواند بدهی‌اش به استراماچونی را بپردازد؟

اول باید بگویم عامل اصلی این بدهی و بدبختی برای استقلال، وزارت ورزش است. اصلاً چرا باید پاسپورت استراماچونی دست خودش باشد که یک مرتبه بلند شود از ایران برود؟ این یک، دوم اینکه اصلاً چرا وزارت ورزش یقه آقای فتحی (مدیرعامل وقت باشگاه) را نگرفت که پول استراماچونی را نداد و این همه دردسر برای بزرگ و کوچک وزارت ورزش، باشگاه استقلال و حتی دولتی‌ها به وجود بیاید.

خبر دارید که فتح‌الله‌زاده از دولت کمک خواسته؟

بله! هواداران استقلال این چند روز حسابی از خجالت وزارت ورزش در آمدند. درست هم می‌گویند. چرا اینقدر به پرسپولیس کمک می‌شود ولی به استقلال کمک نمی‌کنند؟ من یک پیشنهاد دارم...

چه پیشنهادی؟

به نظرم اگر بازیکنان استقلال یکی دو بازی لباس قرمز تن‌شان کنند و به میدان بروند دولت و وزارت ورزش فوراً کل بدهی استقلال را پرداخت می‌کنند. چون آنها کلاً قرمز دوست هستند و به رنگ آبی حساسیت دارند.

فکر می‌کنید استقلال بالاخره بدهی‌اش را می‌پردازد؟

متاسفانه در این سالها فتحی، مددی و آجورلو هیچکدام بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند. این بدهی اول ۶ میلیارد تومان بود. بعد شد ۳۰ میلیارد و ۷۰ میلیارد و حالا که شده ۱۲۰ میلیارد رسیده به فتح‌الله‌زاده! اگر الان این پول را ندهند با افزایش قیمت ارز ممکن است به ۲۰۰ میلیارد تومان هم برسد. من فقط دلم برای هوادار می‌سوزد همین و بس.

انتهای پیام/

 

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما