ریاست جمهوری کمک می‌کند سرمربی خارجی بیاید !

اقتصاد 100- به نظر می‌رسد مهدی تاج فردا در نشست هیئت رئیسه دغدغه زیادی برای انتخاب سرمربی مد نظرش به اعضای هیئت رئیسه ندارد.

ریاست جمهوری کمک می‌کند سرمربی خارجی بیاید !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، از ابتدا هم قابل پیش بینی بود تمایل مهدی تاج برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک سرمربی خارجی است. همان طور که او در بازگشت به تهران بعد از جام جهانی تمایل داشت، قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند. به خصوص که وزیر ورزش و جوانان هم چنین درخواستی از او داشت. کاهش مقبولیت کارلوس کی‌روش نزد مردم به خاطر عم صعود و شکست ۶-۲ در برابر انگلیس موجب شد تا مهدی تاج و کارلوس کی‌روش خداحافظی خوبی با هم داشته باشند، به این خاطر که کارلوس کی‌روش راهی دوحه شد و هدایت قهرمان جام ملت های آسیا را برعهده گرفت.

تاج در مصاحبه امروزش هم یک بار دیگر نشان داد؛ به دنبال جذب مربی خارجی برای تیم ملی است. او از سانچس حرف زد. اما تنها خواست مهدی تاج منجر به حضور مربی خارجی در تیم ملی نخواهد شد. مهم این است که دولت به او برای جذب مربی خارجی اوکی داده است.

مخبر معاون اول رئیس جمهور در مصاحبه امروز خود پیرامون کمک دولت به فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی خارجی به تیم ملی گفته است: «درمورد کل ورزش اگر کمکی نیاز باشد، دولت خود را موظف می‌داند هر کمکی  لازم است بکند. ورزش برای دولت و کل نظام اولویت است. هم به لحاظ سلامتی، هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ علاقه‌ای که مردم دارند. هر کاری از دست ما ساخته است، حتما انجام می‌دهیم.»

این یعنی اوکی دولت به فدراسیون فوتبال برای جذب مربی خارجی و فردا باید منتظر ماند تا مهدی تاج گزینه خارجی مد نظرش را به فدراسیون فوتبال معرفی کند که شاید به احتمال قوی سانچس اسپانیایی باشد. به خصوص که سانچس ۵ سال در فوتبال قطر کار کرده و فوتبال ایران را هم به خوبی می‌شناسد و قهرمان دوره قبل جام ملت های آسیا شده است. 

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی تیم ملی فردا در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما