مالک باشگاه ورزشی از اتهام فساد مالی تبرئه شد!

اقتصاد 100- دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اتهام پرداخت رشوه تبرئه شده است.

مالک باشگاه ورزشی از اتهام فساد مالی تبرئه شد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دادگاه عالی ورزش وظیفه رسیدگی به پرونده اتهام پرداخت رشوه از سوی الخلیفی را برعهده داشت و در طول این مدت تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام شد.

گفته می‌شد که او مبالغی را برای گرفتن میزبانی مسابقات جهانی دو و میدانی به رییس فدراسیون بین المللی این کشور پرداخت کرده و به همین دلیل شکایتی علیه او مطرح شده بود.

فرانسس اسپینر، وکیل الخلیفی، با انتشار بیانیه‌ای از رای دادگاه ابراز خوشحالی کرد و گفت:« من بسیار از این تصمیم خوشحال هستم چون کاملا مطابق قانون است. به یاد دارم که آقای الخلیفی بارها هر اتهامی را رد کرده بودند.»

این دادگاه در حکمی روز چهارشنبه به صورت رسمی ابلاغ شد اعلام کرده که هیچ ارتباط مشخص و قابل تاییدی در زمینه فساد مالی و پرداخت رشوه در فرانسه به ثبت نرسیده است.

این اتهام به دلیل دو پرداخت 3.5 میلیون دلاری در سال 2011 از شرکت اوریکس قطر اسپورت که به خالد الخلیفی، برادر رییس پی اس جی، تعلق دارد به شرکت بازاریابی ورزشی که متعلق به پاپا ماساتا دیاک، پسر رییس سابق فدراسیون دو و میدانی، مطرح شده بود.

بسیاری معتقد بودند که این دو پرداخت به منظور رشوه برای کسب حمایت رییس فدراسیون بین المللی دو و میدانی و اهدای میزبانی به کشور قطر بوده است.

ناصر الخلیفی سال گذشته نیز به دلیل فساد مالی در زمینه فروش حق پخش تلویزیونی جام جهانی 2026 و جام جهانی 2030 از سوی دادگاهی در سوئیس محاکمه شده و در آن پرونده هم تبرئه شده بود.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما