همه چیز درباره آندرتیکر ( Undertaker ) / ستاره کشتی کج که میخواهد به ایران بیاید + تصاویر و بیوگرافی

اقتصاد 100 - اعجوبه کشتی کج زندگی عجیبی داشته است.

همه چیز درباره آندرتیکر ( Undertaker ) / ستاره کشتی کج که میخواهد به ایران بیاید + تصاویر و بیوگرافی

آندرتیکر با نام کامل مارک ویلیام کالاوی، متولد سال ۱۹۶۵ در هوستون تگزاس، امریکا می باشد. فرانک کالوی نام پدر آندرتیکر بود که در سال ۲۰۰۳ درگذشت. مادر آندرتیکر، مارک کاترین نام داشت. وی دارای چهار برادر بزرگ تر از خود به نام های پاول، مایکل، دیوید و تیموتی بود. او به درگیری و جنجال از همان بچگی علاقه مند بود.

1

آندرتیکر کار خود در WWE را در سوروایور سریس ۱۹۹۰ آغاز کرد و در آن عضو تیم تد دیبیاسی بود. پس از مدّتی، پول بیرر (Paul Bearer) را به عنوان مربّی همراه برگزید. پول بیرر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می‌نمود و به او قدرت می‌بخشید.

2

آندرتیکر برای نخستین بار با شخصی به نام جوی لاین در بدو ورود به کشتی کج یعنی در تاریخ فوریه ۱۹۸۹ ازدواج کرد که نتیجه ی این ازدواج ۲ فرزند پسر به نام های گانر متولد سال ۱۹۹۳ و کوین زاده ی سال ۹۶ بود. این زوج پس از گذشت ده سال از زندگی مشترک، در سال ۱۹۹۹ از هم طلاق گرفتند و آندرتیکر پس از یک سال از ازدواج اولش، مجددا ازدواج کرد.

3

نام همسر دوم آندرتیکر که از خویشاوندانش به شمار می رفت؛ سارا فرانک بود. این زوج، ۲ فرزند به دنیا آوردند که اولین آن ها که در سال ۲۰۰۲ دیده به جهان گشود؛ دختری به نام چیسی بود. دومین فرزند این زوج، پسری به نام گراسیه بود که در تاریخ می ۲۰۰۵ متولد شد. عاقبت آندرتیکر از سارا جدا شد. آندرتیکر، پس از گذشت چند سال از دومین طلاقش، با میشل مک کول ازدواج کرد و فرزندی به نام کایا را به دنیا آوردند.

این کشتی کج کار بازنشسته قرار بود برای تبلیغ یک باشگاه بزرگ ورزشی به ایران بیاید اما سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما