خداروشکر اورنوف به استقلال نرفت / چقدر عشق می کنم !!

اقتصاد 100 - یک پرسپولیسی رسما حرص استقلالی ها را درآورد.

خداروشکر اورنوف به استقلال نرفت / چقدر عشق می کنم !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مجتبی محرمی در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهارداشت: خدا رو شکر که پرسپولیس توانست از این بازی سخت ۳ امتیاز بیرون بکشد. این ۳ امتیاز به پرسپولیس خیلی کمک می‌کند.

وی در مورد عملکرد امیررضا رفیعی در دو بازی که برای پرسپولیس به زمین رفته، عنوان کرد: انصافا رفیعی خیلی خوب بوده. او نشان داد با ادامه همین روند می‌تواند حتی به تیم ملی هم برسد. او دروازه‌بان خوبی است، هم در بازی با ذوب‌آهن و هم سیرجان خوب بود. رفیعی نشان داد که باید به او و دیگر بازیکنان جوان اعتماد کرد تا نتیچه گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد اوسمار ویرا در این تیم هم خاطرنشان کرد: اوسمار در نتیجه‌گیری خیلی خوب بوده و اگر باخت بازی اول به آلومینیوم نبود، عملکردش بی‌نظیر می‌شد. از اینکه اوسمار اینطور با پرسپولیس نتیجه گرفته خوشحالم. او نشان داد سرمربی صاحب سبکی است. پرسپولیس با اوسمار هجومی‌تر شده و تغییر سبک در تیم کاملا مشهود است.

محرمی در مورد تاثیر عبدالکریم حسن قطری روی بازی پرسپولیس، گفت: واقعا از سبک بازی عبدالکریم لذت می‌برم. او نشان داده که به حق سال‌ها در تیم ملی قطر بازی کرده و مرد سال فوتبال آسیا شده. سطح بازی عبدالکریم فوق‌العاده است. تازه شنیدم که هنوز به شرایط صددرصدی نرسیده.

وی درباره درخشش اوستون ارونوف در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا از نظر تکنیکی می‌شود او را با ناصر محمدخانی مقایسه کرد، تاکید کرد: عجب بازیکنی است این ارونوف، واقعا هم تاکتیک پذیر است و هم تکنیکی البته که از نظر تکنیک ناصر محمدخانی نمی‌شود اما از دیدن بازی‌هایش کیف می‌کنم. واقعا شانس آوردیم که استقلال او را نگرفت!

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط جدول آیا این تیم شانس قهرمانی دارد یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید استقلال بازهم امتیاز از دست می‌دهد فقط پرسپولیس باید بازی‌هایش را ببرد. اگر پرسپولیس به آلومینیوم را برده بود الان صدرجدول بود. باتوجه به اینکه پرسپولیس به یک امتیازی استقلال رسیده، استرس استقلال بیشتر شده. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد، اما اگر پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد احتمالا قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما