اوسمار همه چیز را در پرسپولیس به هم ریخت !!

اقتصاد 100 - سرمربی برزیلی پرسپولیس همه چیز را شخم زد.

اوسمار همه چیز را در پرسپولیس به هم ریخت !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اولین بازی پرسپولیس درحالی امروز مقابل گل گهر برگزار خواهد شد که سرخ پوشان با توجه به تساوی استقلال می خواهند از فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرند و فاصله خودشان را با صدر جدول کمتر کنند.

مهمترین اتفاق در ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز غیبت بیرانوند خواهد بود که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند. همانند بازی با ذوب آهن که بیرانوند محروم بود، برای بازی امروز امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ پوشان درون دروازه قرار خواهد گرفت. این مهم ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی های قبل خواهد بود. به غیر از رفیعی، گئورگی گولسیانی بعد از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و فرشاد فرجی که در غیاب گولسیانی به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل شده بود،نیمکت نشین خواهد بود.

کنعانی زادگان زوج گولسیانی خواهد بود و اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن هم مدافعان راست و چپ پرسپولیس در بازی امروز به میدان خواهند رفت. در میانه میدان شاهد حضور زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی خواهیم بود و مهدی ترابی و اورونوف هم وینگرهای راست و چپ پرسپولیس را تشکیل می دهند.  در خط حمله امید عالیشاه و عیسی آل کثیر به میدان می روند که عالیشاه مهاجم کاذب پرسپولیس خواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای اولین بازی سال مقابل گل گهر از این قرار است: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما