پدیده ای که هیچوقت پیشرفت نکرد / لباس قرمز را آتش میزنم ، فقط آبیها من را بخرند !!

اقتصاد 100 - حواشی این بازیکن پرحاشیه تمام شدنی نیست.

پدیده ای که هیچوقت پیشرفت نکرد / لباس قرمز را آتش میزنم ، فقط آبیها من را بخرند !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، آنتونی مارسیال مهاجم نیمکت‌نشین منچستر ‌یونایتد در پایان فصل با اتمام مدت قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد و گویا او برای بازی در سری A با پیراهن اینتر ابراز تمایل کرده است. 

با توجه به حضور اینتر در چندین رقابت در فصل آینده که علاوه بر سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان، شامل نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها نیز می‌شود، این تیم به جذب مهره‌های بیشتر برای استفاده از سیستم چرخشی نیاز دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که این تیم با وجود توافق با مهدی طارمی، برای جذب مهاجمان دیگر اقدام کند. این در حالی است که هیچ ضمانتی برای ماندن الکسیس سانچس و مارکو آرناتوویچ در نراتزوری وجود ندارد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ مارسیال در حالی از طریق مدیربرنامه‌هایش، خود را به اینتر پیشنهاد داده که با توجه به بودجه محدود باشگاه و تمایل آن به جذب بازیکنان آزاد، شاید گزینه چندان بدی نباشد. مارسیال تنها 28 سال دارد و سال 2015 منچستریونایتد برای خریدش از موناکو 60 میلیون یورو پول داد.

با این حال او در اولدترافورد هرگز در حدی که انتظار می‌رفت خوش ندرخشید و از این رو انتظار نمی‌رود که قراردادش تمدید شود. مارسیال در این فصل در 19 حضورش در بازی‌های رسمی دو گل زده و یک پاس گل داده که البته خانه‌نشینی‌های ناشی از مصدومیت نیز در پایین بودن آمار او دخیل بوده‌اند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما