افشاگری عجیب تاج از بازی ایران با قطر / رشوه بازیکن ها یا شیطنت قطری ها؟!

اقتصاد 100- رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد بدترین اتفاق سال گذشته شکست تیم ملی ایران مقابل قطر بود.

افشاگری عجیب تاج از بازی ایران با قطر / رشوه بازیکن ها یا شیطنت قطری ها؟!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مهدی تاج درباره اینکه چه اتفاقات تلخی در سال گذشته برای فوتبال افتاد، یادآور شد: فوتبال همیشه پر از اتفاق است و شاید تلخ‌ترین آن که هنوز بابتش ناراحتم، بازی با قطر است. قهرمانی آسیا دستمان بود که افتاد. ژاپن را خوب بردیم و کسی نگفت روی اتفاق برنده شدیم.

او مجددا به شکست تیم ملی ایران برابر قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و مشکل بلیت‌فروشی در این مسابقه اشاره و اظهار کرد: بازی با قطر از یادم نمی‌رود. همه بازی‌ها را بردیم و مساوی هم نکردیم و به قطر رسیدیم. در تورنمنت کافا تیم‌هایی که شرکت کرده بودند در جام ملت‌های آسیا بالا آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: با وجود اینکه بلیت‌ها در قسمت‌های مختلف پخش شده بود، ولی باز هم ایرانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و به ورزشگاه آمدند. البته بازی‌ها در قطر بود و ای‌اف‌سی هم کاری نمی‌توانست انجام دهد. شاید به لحاظ تعداد بیشتر بودیم ولی تماشاگران ایرانی پراکنده بودند.

تاج عنوان کرد: ما نفهمیدیم چطور بلیت‌ها را فروختند، ولی 7 درصد داده شده در اختیار ما بود. خیلی از ایرانی‌ها بلیت را خریده بودند و در ورزشگاه برای بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا حضور داشتند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما