کُری‌خوانی کاپیتان ترکمنستان برای ایران / بخندیم یا بترسیم؟!

اقتصاد 100- کاپیتان تیم ملی ترکمنستان، در آستانه تقابل حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از شور و شوق و انگیزه بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای این بازی سخن گفت.

کُری‌خوانی کاپیتان ترکمنستان برای ایران / بخندیم یا بترسیم؟!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکمنستان در خصوص دیدار مقابل ایران صحبت کرد. دیدار رفت تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز در هفتم فروردین در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان خواهد بود.

ارسلان مراد امانوف در مصاحبه با یک رسانه ترکمنستانی اظهار داشت: تمام تمرکز و تلاش ما معطوف به آماده‌سازی هرچه بهتر برای این دو بازی حساس است. واقف هستیم که ایران حریفی قدرتمند است و برای کسب نتیجه مقابل آنها باید در شرایطی ایده‌آل و با تمام توان ظاهر شویم. تیم ما با تلاش بی‌وقفه و تمرینات فشرده، خود را برای این مسابقات آماده می‌کند. ارتقای سطح تاکتیکی و حفظ آمادگی جسمانی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی ادامه داد: با شور و هیجان وصف‌ناپذیری پا به میدان خواهیم گذاشت و برای کسب پیروزی تا آخرین نفس خواهیم جنگید. ایمان داریم که تلاش‌هایمان ثمر خواهد داد و هوادارانمان از عملکرد ما در زمین مسابقه سربلند خواهند شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکمنستان با قدردانی از حمایت هواداران گفت: از صمیم قلب از حمایت‌های بی‌دریغ و ایمان شما به موفقیت تیم ملی تشکر می‌کنیم. با همدلی و اتحاد می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم. بی‌صبرانه منتظر رویارویی با ایران هستیم و با تمام وجود برای نبردی نفس‌گیر آماده‌ایم!

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما