این داور جذاب زن از دربی حذف شد + واکنش تند مهناز

اقتصاد 100- یکی از حواشی جنجالی دربی صد و سوم پایتخت حضور داور زن ایرانی خانم مهناز ذکایی در اتاق VAR بود که پس از حذف وی از دربی واکنش تند این بانو را همراه داشت.

این داور جذاب زن از دربی حذف شد + واکنش تند مهناز

حذف مهناز ذکایی از دربی 103

همانطور که روز شنبه مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان از حضور مهناز ذکایی داور بین المللی فوتبال در دربی 103 به عنوان داور اتاق VAR خبر داده بود اتفاقی عجیب در کمتر از یک روز این خبر را به حاشیه برد.

انتشار عکسی از مهناز ذکایی در فضای مجای که شب گذشته منتشر شد وی را در حال حمایت از تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان می داد.

مهناز ذکایی

عکس جنجالی مهناز ذکایی

این عکس سبب شد که فدراسیون برای جلوگیری از هرگونه شائبه در دربی 103 مهناز ذکایی را از لیست داوران دربی خارج کند و سعدالله گلمرادی داور تاجیکستانی را جانشین وی کند.

پس از اقدام فدراسیون در جابجایی مهناز ذکایی با داور تاجیکستانی بانوی داور اقدام به انتشار تصویری در فضای مجازی و توضیحاتی در این باره کرد.

مهناز ذکایی در واکنش به حذف از دربی نوشت:

ابتدا باید بگویم که کمیته داوران اجازه مصاحبه به داوران نمی‌دهد ولی با توجه به اخباری که در 24 ساعت گذشته درباره من منتشر شده، لازم دانستم که توضیحاتی ارائه کنم.

این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی پس از سال‌ها بود. اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این بازی حضور داشت.

باید این را بگویم که در آن بازی بحث استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه‌مند به فوتبال می‌خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.

من هیچوقت در کارم به عنوان یک داور حرفه‌ای برای تیمی جانبداری نکرده‌ام و برای من عجیب است که چنین اتفاقی پس از معرفی نامم به عنوان یکی از داوران داربی رخ داد.

به همین دلیل تصور می‌کنم که این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است. در هر صورت من فرصت حضور در داربی را از دست دادم اما امیدوارم هر کسی در این بازی به عنوان داور حضور دارد، موفق باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما