اتهام سنگین به علیرضا بیرانوند!

اقتصاد 100- دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی با اتهام سنگینی روبرو شده است.

اتهام سنگین به علیرضا بیرانوند!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش،  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس این روزها با اتهام عجیب و غریبی روبرو شده است که می تواند او را با حواشی جدیدی روبرو کند.

جدیدترین موضوعی که بیرانوند به خاطر آن سوژه شده، البته هیچ ربطی به مسائل فنی ندارد و درباره یک اتفاق بسیار عجیب است.

به تازگی مسابقه‌ای در شبکه نمایش خانگی پخش شده که علیرضا بیرانوند یکی از مهمانان آن بوده است. جدا از ساعت گرانقیمتی که بیرانوند در این مسابقه، به دست داشته و طبق ادعای یکی از خبرگزاری ها ، ارزشی 17 هزار دلاری – معادل 900 میلیون تومان داشته – زمان حضور او در این برنامه هم موضوعی است که اصلا نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

آنطور که یک سایت ورزشی مدعی شده ،  بیرانوند برای ضبط همان برنامه ساعت ۶ صبح روزی که تیم پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان پرواز داشت، سر لوکیشن برنامه رفته بود!

این خبر در شرایطی منتشر شده که ساعت هر دو پرواز پرسپولیس به عربستان – اولین پرواز قرمزها، کنسل شد – صبح بود و طبیعتا بیرانوند این امکان را نداشت که در آن ساعت، به محل ضبط برنامه مربوطه برود.

در صورتی که ماجرای بیرانوند صحت داشت، داستان او، تقریبا شبیه به ماجرای مهدی طارمی بود که اردوی تیم ملی در جزیره کیش را به دلیل حضور در یک برنامه تبلیغاتی در تهران، ترک کرده بود.

 انتهای پیام/ 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما