صبر کنید! گوجه فرنگی املت ارزان می شود

مدیرکل محصولات علوفه‌ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش بارگیری کامیون‌های میوه با فروکش بارش‌ها و عرضه گسترده گوجه فرنگی ‌‌تا چند روز آینده خبر داد.

صبر کنید! گوجه فرنگی املت ارزان می شود

به گزارش اقتصاد100، در چند روز گذشته قیمت گوجه فرنگی در بازار افزایش یافت، مدیرکل محصولات علوفه‌ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی‌، علت رشد قیمت‌ها را بارندگی‌های اخیر اعلام کرد و گفت که بارش‌ها تردد کامیون‌ها را کم و عرضه را به هم ریخته است.

وی با اشاره به عرضه سنگین گوجه فرنگی در روزهای آتی‌، از برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و متعادل‌سازی قیمت‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در چند روز آینده حجم زیادی محصول کشاورزی به مصرف‌کنندگان عرضه شود.

اصغری بیان کرد: با وجود اینکه در فصل تابستان محصول زیاد تولی دشده است اما به دلیل اینکه امکان انبارداری گوجه فرنگی به غیر از مقادیر اندکی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد، عرضه در فصل سرد سال کم می‌شود.

اصغری از برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و گفت:‌ کشت 4800 هکتار گوجه فرنگی در شهرهای جنوبی برای پوشش کاهش عرضه در فصول سرد سال اجرا می‌شود و امیدواریم امسال 215 هزار تن محصول عرضه شود که بر اساس برآوردها تنها در آذر ماه 135 هزار تن به بازار عرضه خواهد شد.

پایان پیام/ ت 1013

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما