تغییر وضعیت هوای مشهد

در حالی که روز گذشته هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای درباره احتمال وزش باد شدید در سطح استان، هشدار سطح زرد صادر کرده بود این هشدار به نارنجی، تغییر رنگ داد.

تغییر وضعیت هوای مشهد

به گزارش اقتصاد100،روز گذشته هوشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نوشت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی؛ از عصر امروز شنبه ۱۸ شهریور تا اواخر وقت روز سه شنبه ۲۱ شهریور با توجه به افزایش گرادیان فشار هوا بتناوب شاهد افزایش شدت وزش باد در سطح استان خواهیم بود. که از عصر یکشنبه و طی روز دوشنبه با توجه به تقویت جریانات ناپایدار بر شدت وزش باد و گستره گردوخاک و گردوغبار در سطح استان افزوده خواهد شد. جهت جریانات باعث انتقال گردوغبار از نواحی بادخیز به سایر نقاط استان به ویژه نواحی مرکزی و مشهد مقدس می‌گردد.کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید همچنین در نواحی بادخیز استان احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

این در حالی است که در هشدار سطح نارنجی شماره ۳۷ مرکز پیش بینی هواشناسی استان خراسان رضوی آمده است:  پیرو هشدار سطح زرد شماره ۳۶ مورخ ۱۸ شهریور مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، ضمن تأکید بر موارد ذکر شده در هشدار فوق. به استحضار می‌رساند؛ تحلیل نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی بیانگر افزایش شیو فشاری در شرق و شمال شرق کشور است.

پیش‌بینی می‌شود: بر شدت وزش باد در غالب نقاط استان بویژه نواحی بادخیز شمال، شرق و جنوب استان افزوده گردد. بطوریکه در برخی از نقاط توأم با طوفان گردوخاک، احتمال بروز خسارت، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد بود.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما