خروج مجدد ۳۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بورس/ پول مردم کجا می رود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز با ارزش معاملات خرد ۴۳۶۸ میلیاردی، شاهد ۳۵۰ میلیارد خروج پول حقیقی بودیم.

خروج مجدد ۳۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بورس/ پول مردم کجا می رود؟

به گزارش اقتصاد100، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر بازار معاملات امروز بسیار کم عمق و کم حجم بود و بازار منتظر جرقه‌ای برای رشد است هرچند ترس زیادی در بازار مشاهده نشد، اما خریداران هم دست به عصا حرکت می‌کردند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: خبری از یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه قیمت گذاری خودرو به وزارت صمت واگذار می‌شود و شاهد رنج‌های مثبتی در خودرویی‌ها و کلیت بازار بودیم، اما پس از آن این خبر تکذیب شد!

او افزود: امروز نرخ جدید چغندر در آخرین روز ماه رمضان توسط جهاد کشاورزی اعلام شد که می تواند سود شرکت‌های قندی را دستخوش تغییر کند. همچنین شاخص کل ۰.۳% و هم وزن ۰.۲۴% رشد داشتند.

وفایی گفت: در انتهای بازار تعداد نماد‌های مثبت ۳۴۸ و تعداد نماد‌های منفی ۴۷۳ بودند (حدود ۵۷ درصد نماد‌ها سرخ پوش شدند) ۶۰ نماد صف خرید و ۳۴ نماد صف فروش بود و با ارزش معاملات خرد ۴۳۶۸ میلیاردی، شاهد ۳۵۰ میلیارد خروج پول حقیقی بودیم. "فولاد" با ۲۱۸۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت. در نهایت هم شاخص کل با افزایش ۷ هزار و ۴۶ واحدی به ارتفاع ۲,۲۶۱,۹۰۰ واحد رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما