تزریق ۱۳۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد بورس به ۵۱۶۲ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با ورود ۱۳۱ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود.

تزریق ۱۳۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام

به گزارش اقتصاد100، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۹ دی، بازار سرمایه اولین روز کاری خود را با رشد قیمت و افزایش تقاضا در اکثر نماد‌ها شروع کرد اما با گذشت زمان شاهد افزایش عرضه و جدال خریدار و فروشنده بودیم و در نهایت روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از دوشنبه بودجه سال ۱۴۰۳ دولت در صحن مجلس بررسی خواهد شد. برنامه‌های مالیاتی دولت، تغییر در بحث معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها از مواردی است که اهالی بازار پیگیر آن هستند.

او افزود: در معاملات امروز تعداد نماد‌های مثبت ۴۴۰ و تعداد نماد‌های منفی ۳۵۶ نماد ثبت شد بیشترین تاثیر مثبت بر بازار را فولاد، همراه و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای کچاد، شبندر ثبت کردند.

وفایی بیان کرد: ارزش معاملات خرد بورس به ۵۱۶۲ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با ورود ۱۳۱ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود. شاخص کل با افزایش ۵۳۱۵ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار واحد رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما