قیمت بلیت قطار کجا گران می شود؟ + فیلم

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار از سوی شرکت‌های ریلی ارائه شده و در حال بررسی هستیم که نتیجه به زودی اعلام می‌شود.

قیمت بلیت قطار کجا گران می شود؟ + فیلم

به گزارش اقتصاد100، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار گفت:  پیشنهاد های از سوی شرکت های حمل ونقل ریلی ارائه شده و در حال بررسی  نهایی هستیم .

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه ها پیشنهاد ها بررسی شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود و پس از تصویب اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه  کل لوکوموتیو های ما در کشور حدود هزار واگن است گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱ لوکوموتیو باری نو تولید کردیم که باعث شد که تعداد لوکوموتیو ها به بیش از هزار واگن برسد.

وی افزود: تولید این لوکوموتیو ها باعث افزایش سرعت سیر در بخش مسافری و باعث افزایش قدرت در حمل بار شد.

 صالحی گفت:  از این هزار واگن  بیش از ۲۰۰ لوکوموتیو از رده خارج است و حدود ۱۵۰ لوکوموتیو هم متوقف هستند و امکان بازیابی و احیایی این لوکوموتیو ها وجود دارد.

وی درخصوص جزئیات بدهی راه آهن گفت:  بیش از سه هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و  سه هزار میلیارد  تومان بدهی به شرکت های ریلی داشتیم که بخش عمده ای از آنها پرداخت شد.

صالحی افزود: در حوزه حمل بار ریلی امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسیده ایم.

وی بیان کرد: یک درصد منابع حاصل ازفروش نفت و میعانات در طول سال های برنامه ششم محقق نشده است . در بحث ترانزیت در سال های گذشته برنامه ریزی نشده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ به ۲ میلیون تن با افزایش سرعت ریل برسیم.

 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما