اطلاعات ۷۳ میلیون مشترک تلفن همراه در دارک وب

شرکت مخابراتی AT&T آمریکا اعلام کرد اطلاعات شخصی حدود ۷.۶ میلیون مشترک فعلی و ۶۵.۴ میلیون مشترک سابق این شرکت، در دارک وب منتشر شده است.

اطلاعات ۷۳ میلیون مشترک تلفن همراه در دارک وب

به گزارش اقتصاد100، شرکت مخابراتی AT&T در بیانیه‌ای اعلام کرد این اطلاعات که حدود دو هفته قبل، افشا شده است، شامل اطلاعات شخصی مانند شماره بیمه است و به نظر می‌رسد مربوط به سال ۲۰۱۹ و قبل از آن باشد. منبع این داده‌ها همچنان در دست بررسی و تحقیق است و معلوم نیست از داخل شرکت یا فروشنده دیگری بوده است.

شرکت AT&T اعلام کرد هنوز شواهدی از دسترسی غیرمجاز به سیستم‌های این شرکت وجود ندارد و نشت این داده ها، تاثیری روی فعالیت‌های این شرکت نداشته است. این شرکت رمزعبور میلیون‌ها مشترک خود را پس از اطلاع از نشت داده‌های مشتریانش، تغییر داد.

در بیانیه AT&T آمده است: این شرکت به طور فعال با افرادی که اطلاعاتشان افشا شده، در ارتباط است و در صورت لزوم، امکان بررسی اعتبار مشتریان را با هزینه خود، فراهم خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت AT&T، سومین اپراتور تلفن همراه بزرگ آمریکا پس از وریزون و تی موبایل است. این شرکت در فوریه، با اختلال گسترده خدماتش روبرو شد که رفع آنها، ساعت‌ها زمان برد و باعث تحقیقات از سوی دولت فدرال شد.

منبع: ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما