سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا دوشنبه ۱۴ اسفند ماه سامانه بارشی جدیدی از نیمه جنوب غربی وارد کشور شده و تا پایان هفته کل کشور را در برمی‌گیرد.

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش اقتصاد100، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا صبح شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود و گستره فعالیت سامانه بارشی برای مناطقی از نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور است.

به گفته وی در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شمال کرمان و جنوب خراسان جنوبی بارش‌ها افزایش می یابد.

او می‌گوید: روز سه‌شنبه بارش‌ها در مناطقی از جمله در مرکز هرمزگان، جنوب شرق کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌ها شدت می یابد و از بعدازظهر در نیمه غربی از میزان بارندگی‌ها کاهش می یابد.

وی  با بیان اینکه  طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است گفت: چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد و سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

 او تاکید کرد: روز پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی جو در شمال غرب، مناطقی از غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. تا روز چهارشنبه روند افزایش دما در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما