هپکو

هپکو

«هستیم تا بسازیم»

شرکت تولید تجهیزات سنگین «هپکو» بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در خاورمیانه با هدف مبنی بر تولید و مونتاژ محصولاتی همچون: بولدوزر، لودر، غلتک، بیل و گریدر تأسیس شد و به منظور بهبود آنها و انتقال دانش فنی از خارج کشور، هپکو همکاری خود را در حوزه های محصولات، فروش و خدمات پس از فروش با شرکای تجاری شامل ولوو، لیبهر، کوماتسو، دایناپک و نیوهلند آغاز نمود. در ادامه هپکو طراحی بعضی محصولات را در واحد تحقیق و توسعه شروع کرد که تنوع محصولات خود را توسعه دهد.

هپکو کسب و کار با قطعات شناخته شده از تولیدکنندگان همچون زاور رکسروت، دویتس،کارور و زداف تجربه کرد که به نوبه خود باعث اعتبار برای شرکت های ایرانی شد. در حال حاضر هپکو بیشترین سهم از ماشین آلات را در بازارهای داخلی دارد.

خط تولید هپکو مجهز به تجهیزات پیشرفته شامل ابزارآلات برشکاری، جوشکاری، ماشین آلات فرزکاری و همچنین دستگاه cnc است. این ظرفیت به هپکو اجازه می دهد 2500 واحد از ماشین آلات مختلف را تولید کند و 20000 تن از سازه های فولادی در سال بسازد. همچنین هپکو سهم مناسبی در تولید تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و گاز بدست آورد.

هپکو مجموعه ای صنعتی دارای ماموریت تولید انواع ماشین آلات راهسازی ومعدنی با بیش از نیم قرن فعالیت، در سال 1354 با ارائه محصولات معدنی کار خود راآغاز نمود وتا بحال بیش از 30000 دستگاه ماشین آلات در اختیار پروژه های راهسازی و معدنی قرار داده است.

محصولات تولیدی شامل: انواع لودر، انواع بیل های هیدرولیکی، انواع غلتک، انواع تراک های معدنی، انواع دامپتراک، بولدوزر، گریدر، ترانسپوتر را به بازار داخل و منطقه تقدیم نموده است.

ظرفیت سالانه برای تولید 3000 دستگاه انواع ماشین آلات که با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا تجهیز گردیده است.

جریان ساخت قطعات تماما مکانیزه و با بهره گیری از سیستم (ERP)  برنامه ریزی بهینه و قابل اتکائی را فراهم نموده است.

هپکو در طول پنجاه سال گذشته با کسب تجربیات و دانش روز از بزرگترین های این صنعت در دنیا نظیر شرکت های: لیبهر (آلمان) ، ولوو(سوئد) ، کوماتسو (ژاپن) ، نیوهلند (ایتالیا) و... موفق شده تا ضمن خودکفائی کشور در زمینه ماشین آلات فوق الذکر، در زمرۀ صاحب تکنولوژی طراحی و ساخت محصولات در سطح استانداردهای جهانی قرار گرفته و بعنوان شرکت (ارائه دهنده راه حل) در زمینه ماشین آلات خاص نیز در خدمت پروژه های صنعتی و عمرانی کشور باشد.

گستردگی کشور ایران ایجاب میکرد که در تمامی استانها برای ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی ایجاد کنیم و این شبکه فعال و بر خط،پشتیوانه ای ارزشمند برای مشتریان ماشین آلات هپکو است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما