هم‌بازی‌های تعجب برانگیز «خاله شادونه» مشخص شدند

«خاله شادونه» همراه با چند هنرمند، عروسک‌گردان و گوینده در باغی به نام «شادونه» هر روز صبح در عید نوروز ویژه برنامه‌ای را برای کودکان و خردسالان به نماش خواهند گذاشت.

هم‌بازی‌های تعجب برانگیز «خاله شادونه» مشخص شدند

به گزارش اقتصاد100 به نقل از فارس، ملیکا زارعی (خاله شادونه)، سارا روستاپور (خاله بهار) و آزاده ‌آل‌ایوب (خاله نرگس) میهمان ویژه برنامه عیدانه شبکه دو سیما شدند. در این برنامه ملیکا زارعی یا همان «خاله شادونه» اعلام کرد که همچون سنوات قبل با برنامه‌ای متفاوت در ایام نوروز میهمان کودکان و خردسالان خواهد شد. 

«باغ شادونه» میزبان میهمانانی خواهد بود تا در هر قسمت با ماجراهای جذاب و دیدنی، نشاط و شادی برای کودکان به همراه آورند. این برنامه شامل آیتم‌های متنوع و جذابی مثل مهمانخانه، بخشهای نمایشی، نماهنگ کودکانه، مسابقه، گزارش، ویدیو کلیپ و... خواهد بود.

«باغ شادونه» با ساختاری ترکیبی و نمایشی کاری از گروه گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری است که از سه‌شنبه اول فروردین هرروز ساعت 10 صبح میهمان خانه مخاطبان است.

سیروس همتی بازیگر شناخته شده در نقش شمشادخان و مهرداد مصلحی در نقش اوستا گلاب، کنارِ ملیکا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند. 

فروزان زاهدبیگی و پیمان قریب‌پناه به عنوان گوینده، مهرداد محتشمی و احمد آکشته به عنوان عروسک‌گردان از دیگر عوامل این ویژه برنامه‌اند. 

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز