با همکاری هلدینگ پترو پالایش اصفهان ۵۰۰ تن از معلمان نمونه شاهین شهر تجلیل شدند

اقتصاد100- همزمان با هفته نکوداشت مقام معلم با همکاری هلدینگ پترو پالایش اصفهان و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان ۵۰۰ تن از معلمان نمونه شهرستان شاهین شهر در هفته معلم تجلیل شدند.

با همکاری هلدینگ پترو پالایش اصفهان ۵۰۰ تن از معلمان نمونه شاهین شهر تجلیل شدند

به گزارش اقتصاد100؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان درآئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن قدردانی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان بابت برگزاری این مراسم گفت: وظیفه معلم است که تاریخ را برای دانش آموز تبیین کند چرا که اگر ما تبیین نکنیم دیگران تاریخ را وارونه جلوه می دهند.

محمد رضا ابراهیمی،  تصریح کرد:معلمان با ارتباط مادرانه ، خواهرانه ، پدرانه با دانش آموزان می توانند حق را به دانش آموزان ارائه دهند، در راه حق پیش رفتنن به معنای واقعی مصداق معلمی شغل انبیاء است .

2

در ادامه نیزمحمد کاظمی تباء فرماندار شاهین شهر ومیمه نیز با اشاره به اینکه در منطقه شاهین شهر و میمه بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در ۲۶۰ مدرسه تحصیل می کنند افزود: در دولت سیزدهم پس از ۱۱ سال طرح طبقه بندی معلمان انجام شد ودولت سال قبل برای طرح طبقه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبارتخصیص داد،هر چند برای رسیدن به نقطه متعالی فاصله داریم ولی شروع این کار نوید بخش وعده های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: در سال قبل قریب ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام شدند و امسال نیز قریب به ۷۲ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش وپرورش می شوند.

3

گفتنی است ،دراین مراسم از معلمان، معاونان و بازنشسته های فرهنگی درسالن آمفی تئاتر شهرک شهید منتظری تجلیل شد .

4

منبع: روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما