خیانت بزرگ توتال به ایران

اوجی گفت: در پروژه فاز ۱۱ در دولت قبل قراردادی با توتال منعقد شد و آن‌ها که در طرف قطری میدان نیز حضور داشتند آخرین اطلاعات مهم را از ایران گرفتند و بدون سرمایه‌گذاری پروژه را ترک کردند.

خیانت بزرگ توتال به ایران

به گزارش اقتصاد100، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال ۶ طرح پایین‌دستی در زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس افتتاح می‌شود.

او افزود: هر چقدر بتوانیم در زمینه توسعه زنجیره ارزش پتروشیمی کار کنیم چند برابر آن در زمینه ارزآوری، اشتغال و ارزش افزوده به دستاوردهای بزرگی دست می‌یابیم.

اوجی گفت: پایان برنامه ششم توسعه باید یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کردیم، این در حالی است که به علت سرمایه‌گذاری نکردن دولت قبل این اتفاق رخ نداد.

وزیر نفت تصریح کرد: تحریم بر صنعت پتروشیمی ایران بی‌اثر شده و سال قبل ۱۶ میلیارد دلار ارزآوری داشته که حدود نیمی از صادرات غیرنفتی ایران بوده است.

او گفت: ادعا می‌کنند که آمریکا به ایران برای فروش محصولات نفتی چراغ سبز نشان داده، اگر اینطور است پس چرا مدام نفتکش‌های ایران را توقیف می‌کنند و شرکت‌های ایرانی را تحریم می‌کنند تا نفت نفروشیم. 

اوجی گفت: در پروژه فاز ۱۱ در دولت قبل قراردادی با توتال منعقد شد و آنها که در طرف قطری میدان نیز حضور داشتند آخرین اطلاعات مهم را از ایران گرفتند و بدون سرمایه‌گذاری پروژه را ترک کردند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما