با فروش یک آپارتمان در تهران ۳ تا در استانبول بخرید!

اقتصاد ۱۰۰- یک کارشناس بازار مسکن گفت: برخلاف بخش ساخت‌وساز که در رکود به سر می‌برد، رکود در بخش خریدوفروش مسکن را قبول ندارم و روند هم به سمت کسادی نیست

با فروش یک آپارتمان در تهران ۳ تا در استانبول بخرید!

به گزارش گروه مسکن اقتصاد 100،  سعید آسویار، کارشناس بازار مسکن گفت: معتقدم بازار مسکن در رکود قرار ندارد، بلکه عرضه و تقاضا معقول شده است. یعنی سازنده‌ها سراغ متراژهایی می‌روند که مورد نیاز بازار است. رکود در آن بخشی اتفاق افتاده که آپارتمانهای لوکس و بزرگ، بدون مصرف مانده است.

وی با اشاره به اینکه صاحبان آپارتمان‌های لوکس میل به مهاجرت دارند افزود :  کسانی که آپارتمان لوکس دارند میل به مهاجرت پیدا کرده‌اند؛ زیرا با فروش یک آپارتمان در تهران می‌توانند سه تا چهار آپارتمان در استانبول بخرند.

به گفته این کارشناس از قبل هم در بخش واحدهای لوکس خرید و فروشی وجود نداشت. اما آپارتمان‌های متراژ کوچک در تهران، کرج و پردیس از رونق مناسبی برخوردار است.

این کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه مردم به این باور رسیده‌اند که قیمت‌ها کاهش نمی‌یابد تاکید کرد: در حال حاضر متقاضیان مصرفی وارد بازار می‌شوند؛ زیرا این تصور وجود دارد که اگر نخرند از تورم عقب می‌مانند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما