اظهارات قالیباف درباره ۴ هزار کیلومتر خط ریلی بدون استفاده در کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی سخنان پرکنایه و متناقض مطرح کرد.

اظهارات قالیباف درباره ۴ هزار کیلومتر خط ریلی بدون استفاده در کشور

به گزارش اقتصاد100، محمدباقر قالیباف که صبح پنجشنبه در آئین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد سخن می گفت با بیان اینکه ساخت چنین فرودگاهی باید حداکثر سه سال زمان ببرد نه ۳۰ سال اظهار کرد: گرچه با ساخت خیلی از فرودگاه‌های کشور موافق نیستم ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیازمندی زیرساختها در مواقع بحران، ساخت و افتتاح این چنین فرودگاهی نیاز بود.

این جمله متناقض رئیس مجلس هم موید غیرکارشناسی بودن احداث فرودگاه در گناباد به نظر می رسد و هم کنایه قالیباف به طول کشیدن 30 ساله احداث این فرودگاه است.

قالیباف البته افتتاح فرودگاه گناباد را زیرساخت مناسب و فرصت خوب و منحصر بفردی برای کمک به توسعه شهرستان‌های اطراف دانست.

رئیس مجلس شورای اسلامی حل مشکلات کشور را نیازمند فهم و نگاه مشترک دانست و تصریح کرد: زمانی می‌توانیم به پیشرفت سرعت بدهیم و مشکلات را حل کنیم که به یک فهم مشترک برسیم.

وی ادامه داد: اگر هر کسی بخواهد به شهر و مرکز استان خود فکر کند هیچ گاه به پیشرفت نخواهیم رسید.

قالیباف تصریح کرد: به عنوان مثال تقریباً ۱۵ هزار کیلومتر ریل داریم که از حدود ۴ هزار کیلومتر آن استفاده نمی‌شود و هزینه اضافی می‌دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تولید ثروت نکنیم پروژه‌های عمرانی مثل همین فرودگاه طول می‌کشد و بعد هم نمی‌شود استفاده مفیدی از آن کنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما