پای مجلس هم به درختکاری کشیده شد

اقتصاد 100 - کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت، نظارت جدی بر اجرای این طرح خواهد داشت .

پای مجلس هم به درختکاری کشیده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدشمس الدین حسینی نماینده عباس ّآباد، تنکابن و رامسر در مجلس با تاکید بر لزوم توجه جدی به حفظ منابع طبیعی،‌ گفت: حفاظت از انفال و ثروت‌های عمومی از مهمترین وظایف عموم مردم در قبال منابع ملی است.

حسینی افزود: مجلس شورای اسلامی درباره منابع طبیعی با متصرفین اراضی ملی که اقدام به تصرف عدوانی و تخریب اراضی ملی می‌کنند برخورد کرده و از منابع طبیعی حمایت قاطعانه می‌کند.

وی اضافه کرد: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت، با جدیت نظارت بر اجرای این طرح را دنبال می‌کند.

همچنین محسن عبداللهی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد گزارشی از مشکلات منابع طبیعی شهرستان داد و گفت: راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی محمولات چوب در محور (جاده جنگلی) عباس آباد به کلاردشت، حمایت مسئولان شهرستانی از منابع طبیعی و برخورد با قاچاق چوب، جلب مشارکت‌های مردمی، استفاده از دانش و ظرفیت نیرو‌های بومی می‌تواند در راستای حفاظت از منابع طبیعی مؤثر باشد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما