نایب رئیس مجلس:

حرفهای نایب رئیس مجلس درباره کارمندان و پرورش سلاطین فساد در دولت قبل

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت قبل به‌جای تحقق این شعار با التهاب بازار پرورش دهنده سلاطین فاسد اقتصادی شد.

حرفهای نایب رئیس مجلس درباره کارمندان و پرورش سلاطین فساد در دولت قبل

به گزارش اقتصاد100 به نقل از ایسنا، عبدالرضا مصری در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری که در شهرستان بابل برگزار شد، با اشاره به اینکه اگر منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی در هر کشوری دیگر به‌طور دقیق اجرا می‌شد به معنای واقعی شاهد تحول در اقتصاد آن کشور بودیم، اظهار کرد: اما بسیاری از مسئولان ما در گذشته برای تحقق این امر در ایران تلاش نکردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس  افزود: متاسفانه اقتصاد مقاومتی و حمایت از فعالان اقتصادی را پشت تریبون و بنرها بردیم در عمل کاری برای اجرای این طرح‌های مهم انجام نشد. دولت قبل به‌جای تحقق این شعار با التهاب بازار پرورش دهنده سلاطین فاسد اقتصادی شد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مدیران در اعطای مجوزهای سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی و نخبگان می‌ترسند، تصریح کرد: درحالی که نباید از سرمایه‌گذاری که تمام انرژی و وقت خود را وقف این کشور کرده ترسید؛ باید از دلالی که در بازار رخنه می‌کنند همواره هراس داشت.

مصری با تاکید براینکه باید قدرت خطرپذیری مدیران در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در کشور افزایش یابد، یادآور شد: کارکنان دستگاه‌های دولتی برای توسعه کشور جرات خود را بالا ببرند و به صورت یک نواخت و خنثی کار نکنند.

وی افزود: نباید جوانان ما تنها به جذب در ادارات دولتی فکر کنند. باید به اقتصاد غیردولتی توجه کنیم چراکه در آمریکا ۸۰۰ هزار، در ژاپن ۲۵۰ هزار و در دانمارک هشت هزار کارمند دولتی وجود دارد که این آمار در کشور ما پنج میلیون نفر است.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، تعداد نیروی انسانی زیاد را مانع توسعه کشور دانست و ادامه داد: به هیچ عنوان نمی‌توان برای توسعه کشور به شکل مطلوب اقدام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه کارمندان دولتی و وزارتخانه‌ها در کشور تبدیل به جزیره مستقل شدند که هرکدام ساز خود را می‌زنند، خاطرنشان کرد: باید این امور اصلاح شود و مجلس با برچیدن بسیاری از قوانین کاذب در این راستا در تلاش است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما