جای تلویزیون در چیدمان خانه کجاست؟

یکی از لوازم خانگی محبوب مردم که مطمئنا در خانه همه ما دیده می شود، تلویزیون است. این جعبه جادو می تواند اعضای خانواده را گرد هم جمع کند و بدون این که متوجه گذر زمان شوند و دائم به گوشی هایشان سرک بکشند، اوقات خوشی را کنار یکدیگر تجربه کنند.

جای تلویزیون در چیدمان خانه کجاست؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، در چیدمان خانه بهترین محل برای قرار دادن تلویزیون کجا می تواند باشد و چه شرایطی باید رعایت شود؟

بهتر است تلویزیون را در اتاق نشیمن قرار داد که هم محل استراحت شماست و هم می توانید از دوستان نزدیکتان در آن پذیرایی کنید. برای درنظر گرفتن بهترین جای اتاق برای تلویزیون هم باید به چند نکته توجه داشته باشید.

1-تلویزیون را در جایی از اتاق قرار بدهید که از همه نقاط خانه دید داشته باشد به این ترتیب هریک از میهمانان یا اعضای خانواده در هر گوشه اتاق نشسته باشند می توانند فیلم یا سریال مورد علاقه خود را ببینند یا حتی بازی کنند. فقط مراقب باشید هیچ وسیله اضافی از جمله مبل و صندلی پشت تلویزیون چیده نشده باشد چراکه هم منظره ناخوشایندی ایجاد می کند و هم حواس بیینده از برنامه های تلویزیون پرت می شود.

2-موضوع دیگر میزان ارتفاع تلویزیون از سطح زمین است چراکه نصب تلویزیون در ارتفاع بالا ممکن است سبب ایجاد گردن درد شود پس مراقب باشید که هنگام تماشای تلویزیون خط دید شما درست وسط صفحه نمایش تلویزیون باشد.

مکان تلویزیون در خانه

برای قرار دادن تلویزیون برروی میز تلویزیون یا نصب آن به دیوار باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که افراد با نشستن بر روی کاناپه تلویزیون می بینند یا ترجیح می دهند به طور سنتی بر روی زمین نشسته باشند چراکه این موضوع در میزان ارتفاع قرار گرفتن تلویزیون تاثیرگذار است.3-هنگام خرید تلویزیون و همچنین قراردادن آن در اتاق باید به اندازه اتاق یا سالن و همچنین فاصله قرار گرفتن مبل ها یا صندلی ها از تلویزیون توجه شود.یادتان باشد که فاصله تلویزیون تا چشمان شما باید حداقل 2ونیم برابر قطر صفحه نمایش باشد. این موضوع بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی توجه باشید تا به چشمانتان آسیبی نرسد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما