پرده های هوشمند که به جنگ آلودگی هوا می روند

اقتصاد100- در خانه های هوشمند و مدرن امروزی، بیشتر وسایل و لوازم خانگی به اینترنت متصل هستند و در آن می توان از زنگ های در و ترموستات های فناورانه، سنسورهای حساس به نور و دما و... را برشمرد.

پرده های هوشمند که به جنگ آلودگی هوا می روند

به گزارش گروه لوازم خانگی، برای به حداکثر رساندن مزایای فناوری در خانه و رفاه بیشتر، می توانید پرده های هوشمند را نیز به سایر وسایل هوشمند و متصل به اینترنت خانه اضافه کنید.

پرده ها برای هر اتاق خانه هم اهداف تزئینی و هم محافظتی دارند و می‌توانید پنجره‌های خانه خود را با ظاهر معمولی پرده‌هایی که به راحتی باز و بسته می‌شوند یا پرده های کلاسیک با ظاهری چین‌دار و زیبا بپوشانید.

نوع پرده، الگو، رنگ و جنس پرده می تواند به خوبی با سبک، فضای داخلی خانه، فصل ها و نیازهای خاص شما مطابقت یابد.هرچند برای نصب پرده‌های دستی، تنظیم کردن و نگهداری از آن به زمان‌ زیادی نیاز است، اما پرده های هوشمند می توانند علاوه بر زیباتر کردن فضای خانه و مدرن شدن چیدمان خانه، کارها را آسان تر کنند.

در این پرده ها شاهد ارتقای فناوری های پیشرفته هستیم. پرده های هوشمند بسته به برندها، مدل ها و قیمت ها، سبک ها و چیدمان خانه، عملکردهای متفاوتی دارند.

پرده های تمیز کننده هوابا توسعه فناوری، محصولات  تولیدی هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند و در این میان، پرده‌های با فناوری پیشرفته چیزی بیش از اتوماسیون و کنترل‌های ساده ارائه می‌دهند. به عنوان مثال مدل‌های جدیدتر تولید شده توسط شرکت سوئدی ایکیا، می‌توانند هوای داخل خانه را با استفاده از پارچه های مخصوص«تصفیه سطحی مبتنی بر مواد معدنی» که آلاینده‌های هوا را تجزیه می‌کند، تمیز کنند.

به پرده های خانه دستور بدهیدمی‌توانید پرده‌های هوشمند را با کنترل از راه دور و ازطریق اپلیکیشن هایی در گوشی هوشمندتان کنترل کنید. این پرده ها همچنین با دستیارهای صوتی مانند الکسای آمازون یا سیری اپل قابل کنترل هستند.این بدان معناست که شما می توانید حتی اگر چند متر با پرده های خود فاصله داشته باشید، تمام کنترل های خود را با یک کلیک ساده، کشیدن انگشت یا فرمان صوتی انجام دهید.

این پرده های هوشمند قابلیت تنظیم تایمر یا همان زمان بندی را دارند. به این ترتیب می توانید بهترین مدیریت نور و گرما را در خانه داشته باشید. به عنوان مثال در ساعاتی از روز که می خواهید نور آفتاب در خانه بتابد، می توانید این زمان را از قبل مشخص کرده و برنامه ریزی کنید تا حتی اگر شما در خانه هم نباشید، پرده ها در ساعت مشخصی از روز باز شوند و خانه، غرق نور و گرما شود.افزایش امنیت خانه با پرده های هوشمندبرخی دیگر از این پرده های هوشمند، نه تنها بر اساس تنظیمات از پیش تعریف‌شده شما تنظیم می‌شوند، بلکه به‌طور خودکار سایه، روشن خانه را با حرکت نور طبیعی بیرون از خانه کنترل کرده و مصرف انرژی را مطابق با دما برنامه‌ریزی می‌کنند.

  یکی دیگر از ویژگی های جدیدترین پرده های هوشمند برقی یا باتری‌دار بدون صدا ، افزایش قابلیت امنیتی به آنهاست. این پرده های هوشمند به گونه ای تنظیم شده اند که با استفاده از این فناوری امنیتی، در ساعات مشخصی باز و بسته می شوند به این ترتیب اینطور به نظر می رسد که کسی داخل خانه است. بنابراین حتی اگر برای کار یا سفر، بیرون از خانه هستید جای هیچ نگرانی نیست و نوآوری های تکنولوژیک، راحتی و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما