پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه‌ زیر سه میلیون تومان بازار کدامند؟

اقتصاد 100: بررسی‌ها نشان می‌دهد پرفروش‌ترین هود آشپزخانه زیر یک میلیون تومان قیمت دارد. به نظر می‌رسد گرانی لوازم خانگی اصلی باعث شده مردم به دنبال هودهای ارزان‌تر باشند.

پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه‌ زیر سه میلیون تومان بازار کدامند؟

به گزارش خبرنگار کسب و کار اقتصاد 100: هود آشپزخانه در حال حاضر در داخل کشور توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود و البته اغلب نیاز بازار را هم همین تولیدات داخلی پاسخگو هستند.

بررسی‌ محبوب‌‌ترین و پرفروش‌ترین هودهای بازار در سایت‌های فروش اینترنتی نشان می‌دهد، قیمت نقش مهمی در انتخاب مصرف‌کنندگان داشته است. به عبارتی بسیاری از مصرف‌کنندگان در مورد کالایی مثل هود آشپزخانه بیش از آنکه به برند توجه داشته باشند، به دنبال کالایی با قیمت مناسب و البته کیفیت قابل قبول هستند.

انواع هود بر اساس شکل ظاهری به پنج گروه شومینه‌ای، مخفی، مورب، آسانسوری، جزیره تقسیم می‌شود. اگر قصد خرید هود آشپزخانه دارید و بودجه شما حدود سه میلیون و کمتر است، در این مطلب به معرفی سه هود تولید داخل که در حال حاضر جزو پرفروش‌های بازار هستند؛ پرداختیم.

هود آشپزخانه ارج خزر

این هود عرض 90 و  داری یک موتور سه حالته ، درب باز شونده دستی ، فیلتر قابل شستشو آلومینیومی ، صفحه لمسی به همراه کنترل از راه دور و مکش قوی وجنس بدنه نیز شیشه‌ای است.البته برخی مصرف‌کنندگان از قیمت این هود ارزان قیمت بازار چندان راضی نبودند. در واقع این هود از لحاظ کیفیت متوسط محسوب می‌شود.

قیمت این هود در بازار حدود 950 هزار تومان و زیر یک میلیون تومان است. در این رنج قیمت، این هود دارای کیفیت قابل قبولی نسبت به سایر رقبای خود است.

هود بیمکث مدل 2032

هود آشپزخانه بیمکث مدل 2032 ملودی به صورت مورب و شومینه‌ است.  دارای عرض، 90  سانتی‌متر، شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت است و قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد  و قابل نصب برای مکان های بدون خروجی هوا است. ابن حدود همچنین دارای سنسور تشخیص دود و گاز است.

این هود حدود 3 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

هود آشپزخانه مورب صدرا مدل SD-101

این هود مورب است و در سه سایز ، 60/80/90 تولید می‌شود. سطح صدا ، 85 دسی بل و داری جک گازی با قابلیت باز بست و دارای فیلتر الومینیومی قابل شستشو است.  موتور این هود از جنس پلاستیک نسوز و داخل سیم پیچ از ترموگارد استفاده شده است. قیمت این حدود نیز حدود یک میلیون  و 300 هزار تومان است.

هود بیمکث مدل B2073U

این هود دارای نمای ظاهری مخفی یعنی نمای کابینت  آشپزخانه است. از ویژگی‌های قابل ملاحظه این مدل،  موتور چهار دور توربو فلزی است. قدرت مکش هود ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است.  همچنین دارای یک فیلتر آلومینیومی قابل شست‌و‌شو  است. ابعاد این هود استاندارد و ۷۰ سانتی‌متر است و مناسب برای اجاق گازهایی است که ابعاد کوچک‌تر و تعداد شعله کمتری دارند.

قیمت این حدود حدود دو میلیون و 500 هزار تومان است.

 

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما