معرفی سه تلویزیون ایرانی برای تماشای جام جهانی فوتبال+ قیمت و ویژگی‌ها

اقتصاد 100- کدام یک از این تلویزیون‌های ایرانی برای تماشای بازی‌های جام جهانی مناسب است؟ اگر قصد خرید تلویزیون از تولیدات داخلی دارید و اهل فوتبال و جام جهانی هم هستید، بهتر است کمی بیشتر در مورد ویژگی‌های فنی تلویزیون‌های ساخت داخل بدانید.

معرفی سه تلویزیون ایرانی برای تماشای جام جهانی فوتبال+ قیمت و ویژگی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار اقتصاد 100،  اگر قصد خرید تلویزیون ایرانی را دارید و می‌خواهید بدانید کدام یک از این تلویزیون‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال جام جهانی جذاب مناسب‌تر است، در این مقاله مناسب‌ترین تلویزیون‌های ساخت داخل را به شما معرفی می‌کند.

در وهله اول بهتر است یک تلویزیون 4K  برای تماشای این بازی‌ها انتخاب کنید. در حال حاضر اکثر برندهای ایرانی شناخته‌شده تولیدکننده تلویزیون، تلویزیون‌های 4K تولید می‌کنند.

سعی کنید حداقل ایز تلویزیون ۵۵ اینچ باشد.  تلویزیونی را انتخاب کنید که از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین تلویزیونی را برای خرید انتخاب کنید که دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB T2 باشد و از استاندارد HEVC پشتیبانی کند.

تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل 75LQ9250S سایز ۷۵ اینچ

این تلویزیون جی پلاس دارای وضوح 4K است و از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با توجه به‌اندازه ۷۵ اینچ می‌توانید از تماشای فوتبال با وضوح 4K لذت زیادی ببرید. در ضمن این تلویزیون با بهره‌مندی از فناوری کیولد (QLED) ساخته شده است که باعث می‌شود تلویزیون تصاویر را با روشنایی بالایی نمایش دهد و رنگ‌ها با درخشش و غنای بالایی روی نمایشگر ظاهر شوند.

در ضمن این تلویزیون گیرنده دیجیتال DVB T2 را نیز داخل خود دارد و از استاندارد HEVC نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل 75LQ9250S سایز ۷۵ اینچ در زمان نگارش این مقاله در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۵۰ میلیون تومان است.

تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-75S8000EU سایز ۷۵ اینچ

در تلویزیون دوو از پنل IPS استفاده شده که از قابلیت بسیار خوب زاویه دیده ۱۷۸ درجه برخوردار است.   این تلویزیون نسبت به تلویزیون جی پلاس حافظه داخلی کمتری دارد (۸ گیگابایت) و مجموع قدرت اسپیکرهای آن نیز کمتر از اسپیکرهای تلویزیون جی پلاس است (۱۵ وات در مقابل ۲۰ وات) است.

قیمت تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-75S8000EU سایز ۷۵ اینچ ۴۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-75SA660U سایز ۷۵ اینچ

مشخصات این تلویزیون اسنوا نیز تا حدود زیادی مانند دو تلویزیون قبلی است؛ با این تفاوت که مجموع قدرت اسپیکرهای آن ۳۰ وات است. در ضمن این تلویزیون نسبت به تلویزیون دیگر ارزان‌ترین گزینه است.

قیمت تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-75SA660U سایز ۷۵ اینچ در حدود ۴۱ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما