"ال جی" از لوگو جدید خود رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰- ال‌جی، لوگوی جدید شرکت خود را معرفی کرد؛ یک لوگو مشابه لوگوی قبلی که دارای ظاهری صاف‌تر  با سایه روشن‌تر قرمز با نام ال‌جی اکتیو قرمز( LG Active Red)است و  فونت جدیدی دارد.

 "ال جی" از لوگو جدید خود رونمایی کرد

به گزارش گروه لوازم خانگی، این برند کره ای با لوگوی تازه خود عملا اعلام کرده که تلاش دارد تا شعار نام تجاری خود یعنی Life's Good را به طور گسترده‌تری در برندسازی و بسته‌بندی محصولات مورد استفاده قرار دهد . 

ال‌جی با لوگوی جدید خود نشان داده که به امید بازآفرینی هویت برند خود، به دنبال ظاهری «پویاتر و جوان‌تر» است.

ویلیام کو(William Cho)، مدیرعامل ال جی الکترونیکس، درباره لوگوی تازه این برند گفت: داشتن یک استراتژی مشخص، برند قدرتمند ما را قادر می‌سازد تا هویت منحصربه‌فرد خود که ترکیبی از نوآوری و گرماست را به اشتراک بگذارد. 

با اجرای استراتژی جدید، LG همچنین قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود و با مصرف کنندگان فراتر از نسل ها همراه شود.  این برند تلاش دارد جذابیت محصولاتش را برای گروه بزرگتری از مصرف کنندگان در سراسر کشورها و نسل ها ازجمله نسل زد( Gen Z ) بیشتر کند.

استفاده از حرکات بیانی مانند چشمک زدن، لبخند زدن و تکان دادن سر نیز همچون گذشته یوی از استراتژی های تبلیغاتی این برند برای بازاریابی و جذب بیشتر مشتری است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما