عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزارت صمت با تشدید نظارت‌ از گرانفروشی لوازم خانگی جلوگیری کند

اقتصاد100-عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزارت صمت باید با تشدید نظارت‌ها از گرانفروشی جلوگیری کند تا برخی تولیدکنندگان با افزایش نرخ ارز، قیمت محصولات تولیدی خود را بدون توجه به میزان ارزبری آن افزایش ندهند.

وزارت صمت با تشدید نظارت‌ از گرانفروشی لوازم خانگی جلوگیری کند

به گزارش گروه لوازم خانگی به نقل از خانه ملت، الهویردی دهقانی درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: با رشد نرخ ارز برخی تولیدکنندگان بدون توجه به میزان ارزبری محصولات تولیدی خود، قیمت را افزایش می‌دهند این در حالی است که باید با آنالیز مناسب میزان ارزبری هر محصول و این موضوع که رشد نرخ ارز چه میزان بر قیمت تمام شده تاثیر دارد، مشخص شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تشدید نظارت‌ها بر بازار از افزایش قیمت و گرانفروشی جلوگیری کند تا برخی تولیدکنندگان با افزایش نرخ ارز، قیمت محصولات تولیدی خود را افزایش ندهند.

وی اضافه کرد: ایجاد بازار انحصاری برای برخی از کالاها باید به گونه‌ای باشد که تولیدکنندگان از این فرصت برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده تولید استفاده کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همه باید در کنار هم برای رونق تولید و ایجاد رفاه برای مردم تلاش کنند و گرانی نرخ ارز نباید به فرصتی برای سوءاستغاده برخی برای گران کردن کالاها تبدیل شود.

انتهای پیام / 

 

 

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز