رونمایی ازپیشرفته ترین دستگاه های تهویه مطبوع "سامسونگ" در نمایشگاه فرانکفورت

اقتصاد100- سامسونگ با حضور در ISH 2023 ، یک نمایشگاه پیشرو در صنعت تهویه مطبوع و نمایش آخرین دستاوردهای خود در این زمینه، تازه ترین راه حل های خود برای مدیریت آب و انرژی را به نمایش خواهد گذاشت.

رونمایی ازپیشرفته ترین دستگاه های تهویه مطبوع "سامسونگ" در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش گروه لوازم خانگی، نمایشگاه ISH  که بر مدیریت آب و انرژی و صنعت تهویه مطبوع تمرکز دارد، هر دوسال یکبار برگزار می شود و امسال بعد از مدتها غیرحضوری بودن به دلیل بحران کووید 19، سرانجام به صورت حضوری میزبان نمایندگان شرکتهای نوآور در زمینه صنایع مبتنی بر مدیریت آب و انرژی خواهد بود.

 نمایشگاه امسال با شعار "راه حل هایی برای آینده ای پایدار" برگزار می شود و به مدت پنج روز، شرکت کنندگان نوآوری هایی را به نمایش می گذارند که به کمتر شدن تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین کمک می کند.

این نمایشگاه 5روزه که از 13 تا 17 مارس در فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد، برای نخستین بار میزبان

Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) است.

 سامسونگ در این نمایشگاه، بهترین های تهویه مطبوع خودر ا به نمایش خواهد گذاشت و پمپهای حرارتی و دستگاه های تهویه مطبوع که تاکنون برنده جوایزی شده اند را ارائه خواهد کرد. از محصولاتی که قرار است سامسونگ به نمایش بگذارد می توان به EHS Mono HT Quiet، جدیدترین سری EHS Mono R290 و سایر محصولات نوآورانه و خدمات دیجیتال اشاره کرد.

یکی از مواردی که توسط سامسونگ در این نمایشگاه ارائه می شود، پمپ حرارتی و دستگاه تهویه مطبوعEHS Mono HT Quiet  است که با دمای بالا و صدای کم برای منازل مسکونی ایده آل است. این دستگاه تهویه مطبوع با کمک پمپ خود می تواند با کمترین میزان سروصدا و نویز، دمای آب گرم را تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد برساند که برای گرمایش خانگی ایده آل است. دمای بالای آب خروجی این پمپ، دستگاه های تهویه مطبوع را به راحتی جایگزین سیستم های گرمایش مبتنی بر سوخت فسیلی می کند که تاثیر زیادی در مقابله با گرمایش کره زمین دارد.

با توجه به این که این دستگاه تهویه مطبوع در سرترین هوا هم می تواند عملکرد گرمایشی مناسبی داشته باشد، بتازگی جایزه Design Plus powered by ISH را در دسته گرمایش/تهویه مطبوع دریافت کرده است.

 Wim Vangeenberghe، رئیس تهویه مطبوع سامسونگ الکترونیکس اروپا گفت:ما مفتخریم که در نمایشگاه ISH 2023 - نمایشگاه پیشرو برای صنعت تهویه مطبوع در سال جاری، شرکت می کنیم.

در کمپانی سامسونگ، ما تلاش می‌کنیم راه‌حل‌های آب و هوایی پیشرو را در صنعت ایجاد کنیم که به طور مستمر شیوه زندگی و کار مردم را بهبود می‌بخشد. ISH یک تجربه غنی برای تبادل ایده های ارزشمند با همه کارشناسان، شرکا و مشتریانی است که با آنها در ارتباط خواهیم بود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما