خبر خوش پاکشوما برای بازنشستگان

اقتصاد۱۰۰- شرکت پاکشوما از آغاز مجدد طرح فروش قسطی این شرکت مختص بازنشستگان از اواخر فروردین‌ماه خبر داد.

خبر خوش پاکشوما برای بازنشستگان

به گزارش گروه لوازم خانگی، «میمندی» مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: طرح فروش اقساطی این شرکت که مخصوص بازنشستگان گرامی ارائه می‌شد، به روال سال‌های قبل و در آستانه عید نوروز با توقف  از سوی بانک ها مواجه شده است.

این مقام مسوول پاکشوما گفت: با توجه به اینکه اعتباردهی بانک‌ها از ابتدای اسفند ماه قطع شده و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده و مشخص شدن سیاست‌های بانکی و مصوبه‌های جدید، این توقف ادامه خواهد داشت، طرح فروش اقساطی مختص بازنشستگان نیز با توقف همراه شده است، اما در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مجدد کلید می‌خورد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در چند سال گذشته، گفت: روال کار به این صورت بود که پاکشوما متقاضیان را به بانک معرفی می کرد و آنان نیز نسبت به معرفی ضامن به بانک اقدام می‌کردند، در ادامه بانک اعتبار و مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واریز می کرد و ما نیز کالا را به خریدار تحویل می دادیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پاکشوما یادآور شد: وام ها در مبالغ 50 و 100 میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می شد و دوره بازپرداخت وام نیز 36 ماهه بود. در این طرح مصرف‌کنندگان حدود 15 درصد سود تسهیلات و پاکشوما نیز 12 تا 13 درصد سود وام (بسته به بانک مورد نظر) را پرداخت می کردند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما