ورود برند آیوا به حوزه لوازم خانگی

اقتصاد۱۰۰- برند ژاپنی آیوا(AIWA) که از حدود ۷۰سال قبل به عنوان یک نام تجاری قابل اعتماد در حوزه لوازم صوتی در بازار حضوری فعال داشت قرار است به حوزه لوازم خانگی هم وارد شود.

ورود برند آیوا به حوزه لوازم خانگی

به گزارش گروه لوازم خانگی، گسترش نام تجاری AIWA به دسته لوازم خانگی در یک رویداد  با نام The Inspired Home Show 2023 اعلام خواهد شد.

قرار است این برند،خط تولید جدید لوازم خانگی کوچک AIWA که مجهز به فناوری های نوین هستند را با طرح های خاصی به آشپزخانه و خانه شما هدیه دهد.

این برند که در سال 1982 توسط سونی خریداری شد، به دلیل نوآوری و ویژگی‌هایی خاص و با قیمت مناسب، شناخته شده است. گفته می شود که Xtreme Connected Home،به عنوان بخشی از  کمپانیJEM Accessories, Inc.، مجوز این برند را صادر می کند و تخصص خود را در زمینه فناوری برای ارتقای مجموعه ای از لوازم آشپزخانه، خانه و سفر به ارمغان می آورد.

برند آیوا مجموعه‌ای از ملزومات خانگی را به همراه محصولاتی با تکنولوژی های برتر معرفی می کند.

این برند در آشپزخانه، محصولات کوچک برای ترکیب کردن، دم کردن، پخت و پز، کباب کردن و دم کردن محصولات به شما ارائه می دهد. این خط تولید همچنین محصولات فناورانه را برای گرمایش و سرمایش، ارائه خواهد کرد.

«الی چمتوب»، مدیرعامل و یکی از مالکان کمپانی JEM Accessories، گفت: با بیش از بیست سال تجربه در صنعت، ما هیجان زده هستیم که از تخصص خود برای ایجاد عصر جدیدی از محصولات خانگی هوشمند و ساده استفاده کنیم. ما مشتاق هستیم تا خط جدید خود را به Inspired Home Show بیاوریم و محصولات سبک زندگی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم.محصولاتی که مناسب هر سبک زندگی است و به زودی به اصلی ترین عنصر در خانه مدرن تبدیل خواهد شد.

وی افزود:خط تولید لوازم خانگی AIWA ارزش های برند اصلی را منعکس می کند و به جمعیتی گسترده پاسخ می دهد. این برند مواردی را برای بهبود فضاهای آشپزخانه، نشیمن، داخلی و خارجی ارائه می دهد.

این خط فناوری شامل مواردی همچون مخلوط‌کن‌ها و وسایل گرمایشی با درجه حرارت قابل کنترل و طراحی شده متناسب با نیازهای سبک زندگی شماست.

گفتنی است لوازم خانگی کوچک AIWA در آمریکای لاتین، کانادا و ژاپن حضور پررنگی دارد و در حال گسترش در ایالات متحده است.

درباره AIWA

برند ژاپنی AIWA که در سال 1951 تأسیس شد، به دلیل تولید محصولات صوتی و سبک زندگی با کیفیت و قابل اعتماد در سطح جهانی شناخته شده است. AIWA به دنبال پرشور جمع کردن مردم در حوزه موسیقی و محصولات باکیفیت ادامه می دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما