کمبود پودر شوینده و افزایش قیمتها در بازار

اقتصاد100- در ایام پایانی سال و آستانه شب عید، بررسی بازار حاکی از کمبود پودر شوینده همچنین افزایش قیمت این مواد در بازار است.

کمبود پودر شوینده و افزایش قیمتها در بازار

به گزارش گروه لوازم خانگی،  شنیده ها حاکی از تعطیلی چند شرکت تولید کننده پودر دستی است. این در حالی است که کارشناسان هشدار می‌دهند در صورتی که این مواد و محصولات با افزایش قیمت مواجه نشوند تعطیلی تولید پودر شوینده ماشینی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناسان، افزایش قیمت مواد اولیه، گرانی نرخ ارز، همچنین گرانی مواد وارداتی و گمرکی آنها را دلیل لزوم افزایش قیمت ها عنوان می کنند.

یک فعال تولید کننده لوازم بهداشتی شوینده و آرایشی در این زمینه به خبرنگار اقتصاد ۱۰۰ گفت: پیشنهاد تولیدکنندگان و انجمن ما افزایش ۳۰ درصدی قیمت هاست، اما با توجه به اینکه در ایام پایانی سال به سر می بریم و مردم ناگزیر از خرید مواد شوینده هستند در نظر داریم تنها بخشی از این افزایش را در ایام باقیمانده تا پایان سال و بخش دیگر را در سال ۱۴۰۲ اعمال کنیم.

وی بیان داشت: آخرین بار خرداد ماه امسال لوازم شوینده، آرایشی و بهداشتی با افزایش ۲۵ درصدی قیمت ها مواجه شدند، اما هنوز به درخواست جدید افزایش قیمت های تولیدکنندگان پاسخی داده نشده است و در سازمان حمایت و وزارت صمت در دست بررسی است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما