اپلیکیشن آشپزی هوشمندرا در موبایل خود نصب کنید؛

با کمک فناوری، هرگز غذایتان نمی سوزد

اقتصاد ۱۰۰- هر روز با کمک فناوری، آشپزی آسانتر و جذاب تر می شود و این بار هم داشبورد Cooksy که شامل یک دوربین، یک تبلت و یک اپلیکیشن ویژه است به کمک شما در آشپزخانه آمده تا هرگز غذایتان را نسوزانید، حتی اگر کاملا در آشپزی بی تجربه هستید.

با کمک فناوری، هرگز غذایتان نمی سوزد

به گزارش گروه لوازم خانگی، Cooksy با ترکیب ویدئو، هوش مصنوعی، فناوری تصویربرداری حرارتی و استفاده از تبلت یا اپلیکیشن گوشی هوشمند، حدس و گمان را از آشپزی حذف می‌کند و با کمک آن می توانید بهترین غذاها را با کمترین میزان خطا تهیه کنید.

 دوربین این وسیله فناورانه را می توان در هر آشپزخانه ای به آسانی به هود متصل کرد تا بتواند بر آشپزی شما نظارت کافی داشته باشد. دوربین آشپزی هوشمند «Cooksy» یک وسیله کمکی برای سرآشپزهایی است که به دنبال بهینه سازی نتایج خود هستند و در تهیه طیف وسیعی از دستور العمل ها کمتر به حدس و گمان تکیه می کنند.

این دوربین با نصب درست بالای یک اجاق گاز کار می‌کند و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای مربوط به دما را در حین پخت به سرآشپزها ارائه می‌دهد.

Cooksy_smart_cooking

کنترل دمای غذا

مانیتور بالای سر Cooksy و اپلیکیشن ویژه آن، با هم کار می‌کنند تا به شما این امکان را بدهد که دمای ماهیتابه خود را ببینید و اجاق گاز خود را تنظیم کنید، بنابراین حتی اگر آشپز متبحری هم نباشید به خوبی متوجه متوجه می شوید که چه زمانی مواد را اضافه کنید، هم بزنید، یا غذا را از روی اجاق گاز بردارید. به این ترتیب غذای شما نمی سوزد وازسوی دیگر هرگز غذا را بیش از حد نخواهید پخت که خاصیت همه مواد غذایی آن از بین برود.

این دستگاه همچنین دستورالعمل‌ها و رسپی های غذا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا نگرانی‌های آشپزهای آماتور و تازه کار را کاهش دهد و شما می توانید از میان صدها دستور پخت، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید چراکه ازطریق اپلیکیشن ویژه ای که در اختیار کاربر قرار می گیرد، دستورالعمل‌های ویدئویی گام به گام ساده  به شما ارائه می شود.

Cooksy-Smart-Cooking-Dashboard

یک راهکار ویژه برای اینفلوئنسرها

گفتنی است که دوربین آشپزی هوشمند «Cooksy» به سنسور 13 مگاپیکسلی و همچنین سنسور تصویربرداری حرارتی و حتی 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز است. حسگرهای بصری و حرارتی، دمای غذا و ماهیتابه را در سراسرمراحل سطح پخت و پز و در هر ثانیه کنترل می کنند.

 Cooksy همچنین دارای قابلیت‌ ضبط فیلم است و می تواند یک راهکار ایده‌آل برای اینفلودنسرهای شبکه های اجتماعی و تولیدکنندگان محتوا در چنین فضاهایی و سایتهای آشپزی گوناگونی باشد که بر روی دستور پخت و تهیه غذا تمرکز دارند.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما