در نمایشگاه 2023 بارسلونا؛

ال جی از تلویزیون 272 اینچی خود رونمایی کرد

اقتصاد100- با رونمایی در نمایشگاه بارسلونا، ال جی برای ساخت تلویزیونهای غول پیکر میکرو ال ای دی و 272 اینچی قدم در راه جدیدی گذاشته است.

 ال جی از تلویزیون 272 اینچی خود رونمایی کرد

این برند که بتازگی در رویداد ISEبارسلونا شرکت کرده از  جدیدترین تلویزیون ۲۷۲ اینچی 8k میکرو ال ای دی خود رونمایی کرده که البته به صورت آزمایشی و نمونه ساخته شده است.اما همین نمونه می تواند بخشی از رویاهای ما درباره این تلویزیونهای غول پیکر را محقق کند.

تلویزیون Magnit 8K جدید ال‌جی می‌تواند راه را برای نمایشگرهای میکرو LED در خانه شما هموار کند.

درواقع ال‌جی تلویزیون کاملاً جدیدی را معرفی کرده است که مرزها تا تحقق فناوری صفحه نمایش میکرو LED بزرگ 272 اینچی را بسیار باریک کرده است.

  این فناوری که فعلا برای تبلیغات در فضاهای عمومی طراحی شده، روزی می‌تواند راه خود را به اتاق‌های نشیمن ما هم باز کند.

سال گذشته ال‌جی نسخه قبلی Magnit را به نمایش گذاشت که بیشتر روی استفاده خانگی تمرکز داشت، اما حتی در مقایسه با آن، این نمونه جدید یک غول دنیای فناوری محسوب می شود.

صفحه نمایش این تلویزیون، از 136 اینچ نسبتا ضعیف سال قبل به 272 اینچ امروزی رسیده است و وضوح آن هم از 4K به 8K افزایش یافته است.

ال جی این نمایشگر را "راه حلی عالی برای نمایش هنر رسانه ای در فضاهای عمومی و همچنین برای استفاده در اتاق های کنترل ساختمانها، اتاق های هیئت مدیره و همچنین لابی های شرکت ها و هتل ها می داند.

این مدل تلویزیون درواقع یک پلتفرم ارزشمند برای  هر هنرمندی است که با فناوری میکرو LED کار می کند.این نمایشگر، روشنایی بی‌نظیر با زوایای دید عالی  ارائه می‌کند و  رنگ‌های سیاه عمیق را ارائه می‌دهد که در نمایش هنر بسیار تاثیرگذار است.

ازسوی دیگر هرچند نمایشگرهای میکرو ال ای دی  فوق‌العاده باریک هستند، اما ازآنجا که ال جی، مکان هدف آنها را مکان‌های عمومی درنظر گرفته، Magnit 8K با یک فیلم محافظ برای مقاومت در برابر آسیب‌های ناشی از باران، گرد و غبار و ضربه‌های مختلف پوشیده شده است.

البته انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها به یکی از این تلویزیونهای غول‌ پیکر  میکرو ال ای دی دست پیدا کنید زیرا این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و تا تبدیل به تلویزیون‌های خانگی نیازمند زمان است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما