مدیرعامل شرکت ایران ناسیونال تاکید کرد:

تامین مواد اولیه برای 6 ماه به دلیلی بی‌ثباتی نرخ ارز

اقتصاد100- مدیرعامل شرکت ایران ناسیونال گفت:‌ برخلاف استانداردهایی که لازم است بنگاه ها حداکثر تنها تا دو ماه آینده خود مواد اولیه لازم برای تولید را تامین کنند، اما ما برای مقابله با این عدم ثبات مجبور شده‌ایم تا 6 ماه آینده مواد اولیه خود را تامین کنیم که این بار مالی زیادی به بنگاه وارد می کند.

تامین مواد اولیه برای 6 ماه به دلیلی بی‌ثباتی نرخ ارز

به گزارش گروه لوازم خانگی، شاهین علی محمدی در نشست آسیب شناسی صنعت لوازم خانگی در حوزه محصولات کوچک در محل موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به عدم ثبات قیمت ارز و عدم امکان پیش بینی شرایط اقتصادی پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: شرکای تجاری خارجی ما در زمان نخستین فشار تحریم های خارجی در سال 2012 ایران را ترک کردند، بر این اساس موضوع دیپلماسی خارجی در چرخه تولید و شبکه سازی های جهانی اهمیت دارد.

وی با اشاره به بی ثباتی قیمت ارز در کشور، خاطرنشان کرد: برخلاف استانداردهایی که لازم است بنگاه ها حداکثر تنها تا دو ماه آینده خود مواد اولیه لازم برای تولید را تامین کنند، اما ما برای مقابله با این عدم ثبات مجبور شده‌ایم تا 6 ماه آینده مواد اولیه خود را تامین کنیم که این بار مالی زیادی به بنگاه وارد می کند.

مدیرعامل شرکت ایران ناسیونال خاطرنشان‌کرد:‌ البته به‌تازگی سعی کرده‌ایم با یک شرکت دیگر ژاپنی قرارداد همکاری منعقد کنیم، اما همواره ترس و دلهره از اوضاع پیش رو برای اقتصاد کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما