دبیر اتحادیه لوازم خانگی: هیچ مشکلی در تامین وسایل گرمایشی کشور وجود ندارد

عضو هیات مدیره و دبیر اتحادیه لوازم خانگی گفت: با وجود قرار گرفتن در پیک سرما، هیچ مشکلی در تامین وسایل گرمایشی کشور وجود ندارد.

دبیر اتحادیه لوازم خانگی:
 هیچ مشکلی در تامین وسایل گرمایشی کشور وجود ندارد

"محمد حسین رحیمی" در گفت‌وگو با اقتصاد ۱۰۰ افزود: وسایل گرمایشی، بخاری و سیستم های گرم کننده به اندازه کافی و  فراوان به ویژه از سوی سه برند نیک کالا، لورچ و سپهر الکتریک در کشور تولید شده و وجود دارد.

وی بیان داشت: مشتریان می‌توانند در صورت سفارش هر محصولی، حداکثر در مدت زمان نیم ساعت از طریق پیک کالای مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنند.

این مقام صنفی خاطرنشان کرد: با وجود افزایش نرخ ارز از ابتدای سال تاکنون، خوشبختانه این محصولات مشمول هیچ افزایش قیمتی نشده است و با همان قیمت های سال گذشته به فروش می‌رسد.

وی گفت: اکنون به جز برخی قسمت های رگلاتور از جمله جرقه زن و برخی شیشه‌های خاص، هیچ وابستگی در تولید این محصولات به خارج از کشور وجود ندارد و همه مواد اولیه، ورق ها، رنگ، لعاب و غیره در داخل کشور ساخته می شود.

رحیمی با اشاره به شیشه های ربات که در تولید برخی انواع شومینه ها مورد استفاده قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز واردات به اندازه کافی انجام شده و تولید محصولات نیز بدون هیچ خللی ادامه دارد.

این عضو هیئت مدیره اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد وضعیت تولید خوب است و برخی شرکت‌ها موفق به صادرات بعضی محصولات خود به کشورهای منطقه و همسایگان شده اند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما