برای خرید یخچال به چه نکاتی توجه کنیم؟

اقتصاد100- بیشتر ما هنگام خرید لوازم خانگی اصلی و بزرگ مانند یخچال، با شک و تردیدهای بزرگی مواجه می شویم و گاهی هم بر سر دوراهی می مانیم. به ناچار تحت تاثیر حرف فروشنده قرار می گیریم و برند توصیه شده توسط آنها را خریداری کرده و به خانه بازمیگردیم.

برای خرید یخچال به چه نکاتی توجه کنیم؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، در چنین شرایطی باید چه کنیم که با فکری آزاد راهی بازار شویم و دقیقا بدانیم که قصد خرید چه محصولی با چه ویژگی هایی داریم؟ در گام نخست باید بودجه ای که برای خرید یک یخچال یا یخچال فریزر در اختیار داریم را کنار بگذاریم و به آن توجه کنیم. با توجه به این بودجه مشخص می شود که باید سراغ برندهای ایرانی یا خارجی برویم.

در گام دوم باید یخچالی خریداری کنیم که مناسب فضای آشپرخانه ما باشد و از نظر رنگ هم با چیدمان و دکور آشپزخانه تطابق داشته باشد.

موضوع مهم بعدی این است که ظرفیت یخچال را با توجه به نیاز خود و تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید تا مجبور نشوید پس از مدتی باز هم به فکر یک یخچال دیگر بیفتید و فضای خانه شلخته و بی نظم به نظر برسد.

اگر شاغل هستید و نیاز زیادی به فریز کردن مواد غذایی دارید بهتر است ابتدا گزینه یک یخچال ساید بای ساید یا یخچال های دوقلو را مدنظر قرار دهید. درصورت تناسب بودجه شما با چنین یخچال هایی، حتما سراغ خرید آنها بروید تا با یک بار هزینه، به نیازهایتان پاسخ داده شود.

موضوع بعدی تهیه آب یخ توسط یخچال است اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد ولی نمی خواهید هزینه بالایی برای آن انجام دهید، بهتر است یخچال های دارای آبسردکن را خریداری کنید که البته درآنها گزینه یخ ساز دیده نمی شود.

بهتر است یخچالی را انتخاب کنید که کمی عمق داشته باشد تا فضای ذخیره  سازی بیشتری در اختیارتان قرار دهد. اگر بین خرید دو یخچال در شک و تردید هستید حتما نمونه ای را خریداری کنید که مجهز به فناوری اینورتر داخلی باشد چرا که در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.یادتان باشد که یکی از موضوع  های مهم، توجه به کم مصرف بودن محصول خریداری شده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما