با خواص درمانی سنگ ماه متولدین بهمن آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: بنفش رنگ روحانیت، عزت نفس و وقار است، رنگی وابسته به بصیرت و خودِ برتر و رنگی الهام بخش است.

با خواص درمانی سنگ ماه متولدین بهمن آشنا شوید

 جالب است بدانید بسیاری از موسیقی دانان، شعرا و نقاشان اذعان داشته‌اند که بزرگترین لحظات الهام بخش آن‌ها زمانی به سراغشان آمده که در محاصره‌ی پرتو بنفش بوده‌اند. رنگ بنفش برای اختلالات روانی مثل شیزوفرنیا و جنون هم بسیار مفید است.

سنگ ماه تولد بهمن که رنگی بنفش دارد علاوه بر خواص بالا، دارای ویژگی‌های بی‌نظیر دیگری نیز هست. سنگ آمیتیس سبب تقویت اراده می‌شود و حکما بر این عقیده هستند که استفاده از این سنگ برای ترک عادات ناپسند بسیار مفید است؛ بنابراین معتادانی که قصد ترک مواد مخدر، سیگار را دارند، از این. سنگ استفاده می‌کنند. 

سنگ ماه تولد بهمن ( ۲۱ ژانویه تا ۱۸ فوریه) سمبل صمیمیت، صلح و آرامش است. سنگ کریستالی بنفشی است که به اضطراب پایان می‌دهد. برخی باورها بر این است که سنگ آمیتیست باعث به حقیقت پیوستن رویاها می‌شود و عشقی راستین را به ارمغان می‌آور‌د.

سنگ ماه تولد بهمن ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بدخواب هستند یا مدام کابوس می‌بینند، به‌شدت توصیه شده است. برخی کارشناسان ثابت کرده‌اند، افراد مضطرب وقتی آمیتیس همراه خود دارند به آرامش می‌رسند.

زدودن انرژی منفی، از دیگر ویژگی‌های آمیتیس است که آن را به انرژی‌های مثبت تبدیل می‌کند. تکه‌ای از سنگ آمیتیست را در گوشه‌ای از اتاق یا محل کار خود قرار دهید تا علاوه بر پراکنده شدن انرژی‌های مثبت در فضا و ذهن و روح شما، به تعادل و آرامش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور شوید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما