الماس سنگ ماه تولد چه کسانی است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: هریک از سنگ های موجود در طبیعت ویژگی منحصر به فرد دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و شما به وسیله نگین هایی که به گردن دارید یا به طریقی با بدنتان در تماس قرار دارند به شما منتقل می شود.

الماس سنگ ماه تولد چه کسانی است؟

این نگین مهم ترین سنگ ماه تولد فروردین است. نگین های دیگری مثل جاسپر، سنگ خون، توپاز زرد، یاقوت کبود، آکوامارین هم سنگهای ماه متولدین فروردین می باشند. هریک از سنگ های موجود در طبیعت ویژگی منحصر به فرد دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و شما به وسیله نگین هایی که به گردن دارید یا به طریقی با بدنتان در تماس قرار دارند به شما منتقل می شود. الماس ، یکی از گرانبهاترین و زیباترین بلور های طبیعت با متولدین فروردین ارتباط زیادی برای دریافت انرژی از سیاره حاکم بر آنها یعنی مریخ برقرار می کند.

این نگین به عنوان جواهری که بیماری ها را از فرد دور می کند و به شخص تندرستی کامل می دهد به شمار می آید. همینطور از ما در مقابل هراس و وحشت محافظت می نماید. در کتب و منابع قدیمی نقل شده اگر زنانی که دچار بیماری زنانه هستند و روشی برای رهایی از آن می خواهند کافیست آن  را دور زانوی خود قرار داده تا مشکل آنان برطرف شود. اگر بر بازویشان ببندند قادر هستند بر همه دشمنان شان پیروز گشته و آنها را شکست دهند.

این گوهر محبت را دربین زوجین ایجاد و تقویت می کند. برای متولدین فروردین ماه قدرت اراده و هوش را افزایش می دهد و حافظه را تقویت می کند. این گوهر ضد افسردگی و ناراحتی می باشد و قدرت بدنی و نیروی جنسی را تقویت می کند. نقل شده که از آنجا که بر روی آن، آتش و یا آهن تاثیری ندارد پس اشخاصی که از این گوهر استفاده می کنند از برق گرفتگی ایمن خواهند بود.

به شکل کلی از ۵ روش برای شناسایی تفاوت الماس اصل از بدل میتوانیم استفاده کنیم:۱- از آنجا که نوع طبیعی که از معدن الماس خام به دست می آید دارای ناخالصی است از طریق لوپ یا همون بزرگنمایی با لنز قادر هستیم آنها را مشاهده کنیم.

۲- همان طور که اطلاع دارید سنگ الماس دارای بالاترین سختی در عناصر طبیعت می باشد پس با کشیدن کاغذ یا سمباده ای زبر روی این گوهر طبیعی نباید روی آن خش ایجاد شود.

۳- سنگ الماس را در جلو دهان خود قرار دهید و زمانی به اندازه پنج تا شش ثانیه به آن “ها” کنید. اگر بخار از روی سطح آن رفع شد سنگ الماس شما اصل است. به این طریق تست مه می گویند.

۴- انعکاس نور از ویژگی های این نگین است که باید همیشه به آن توجه داشته باشید و مورد آزمایش قرار دهید

۵- سنگ الماس طبیعی همیشه داخل آب فرو می رود ولی نوع مصنوعی به دلیل چگالی پایین خود احتمال دارد روی آب بماند.

روش شناسایی سنگ الماس اصل

در نگهداری این نگین باید به این نکته توجه داشته باشید از آنجایی که سنگ الماس گرد و غبار را به خود جذب می کند هرگز آن را در مجاورت مواد شوینده دارای کلر، اسپری و رنگ مو، لوسیون ها، صابون ها، و عرق بدن و چربی های طبیعی پوست قرار ندهید. این مواد موجب می شود یک لایه جرم روی آن تشکیل شود و از بین رفتن خصوصیات این گوهر از نظر انرژی و کاسته شدن درخشندگی آن به علت عدم ورود نور را به دنبال خواهد داشت.

روش نگهداری از سنگ برلیان

برای نابود کردن جرم های روی این گوهر ارزشمند بهتر است از نصف فنجان پاک کننده های دارای آمونیوم و یا صابون مایع بسیار لطیف و به همان میزان آب ولرم درست کنید و به مدت زمان سی دقیقه آن را داخل آن قرار دهید و سپس با مسواک سنگ را پاک کنید. در نهایت آن را با یک پارچه نرم بدون پرز خشک کنید. این نگین قادر است به جواهرات دیگر خش بیندازد و خود نیز در زمان پرت کردن با شدت امکان دارد بشکند. هنگامی که در سفر هستید می توانید از بسته های مخمل مخصوص جواهرات از آن نگهداری کنید تا به مقصد برسید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما